Skip to main content

Heb een fibermodem (ONT) van proximus waar ik al meer dan 3 weken geen signaal meer op krijg. 15 november technieker gekomen en na 15 seconden weer weg , signaal komt inderdaad niet binnen dus zal iets in de straat zijn. Sinds dan niets meer gehoord… Meerdere chats + telefoons , altijd mee bezig maar dat is alles , sorry maar dit is unacceptable , nog geen splicer gezien en zelf ook nooit updates geven… Ne mens heeft dan fiber en kan er geen gebruik van maken. Nu noodgedwongen een VDSL telenet aansluiting om deze periode te overbruggen want alreeds 150gb aan mobiele data verspilt.

@zeneff 

Tip: omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen/info verschaffen in de stand van zaken, als ze maandag de draad hier terug opnemen: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden/belangrijk acht. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

@zeneff 

Tip: omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen/info verschaffen in de stand van zaken, als ze maandag de draad hier terug opnemen: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden/belangrijk acht. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Done

FYI

Fastfiber + mobile vikings fiber abonnementen werken niet door signaal die niet binnenkomt.

17 december proximus technieker voor nieuwe installatie maar deze gaat voor hetzelfde probleem staan , dat er geen signaal binnenkomt. Ik probeer dit in orde te krijgen tegen dan zodat ik ein-de-lijk kan geniet van mijn internet.

Strafste van allemaal.

Fiberklaar zei vandaag nog dat ze nog niets binnen kregen van proximus. Maar proximus zegt wel al weken dat het bij fiberklaar ligt. Echt amateurs, zo iets kan je niet verzinnen. Zal ik wel blijven sukkelen met bijna 4 weken geen internet

@zeneff Kan je een beetje meer uitleg geven aub over wat er juist misgelopen zou zijn, of wat het probleem zou zijn bij je nieuwe aansluiting ? 

Ik vind hier een opzeg van je lijn terug begin november. Daardoor werkt je lijn niet meer. Door de opzeg van je lijn kan ik ook niet meer zien of er voordien eventueel technische problemen waren die eventueel de aanleiding waren voor de opzeg. 

Bij Fiberklaar vind ik enkel de activatie en desactivatie van je lijn terug.

De activatie van je lijn staat inderdaad klaar voor 17/12. 

Al bijna 4 weken geen signaal bij mij binnen door werken in de straat , al 2 techniekers gekomen en beiden bevestigen dit. 1 via Fastfiber en 2de via mobile vikings. Ik probeer dit in orde te krijgen VOOR de nieuwe aansluiting van 17/12 want deze persoon gaat hier komen en gaat ook geen signaal hebben…

Beide providers verwijzen wel steeds naar proximus dat ze op jullie moeten wachten, proximus zegt dat ze wachten op fiberklaar , fiberklaar zegt nooit iets ontvangen te hebben van proximus op mijn adres. Snapt u mijn frustratie?

Enigste reden waarom ik proximus neem is voor studentenkorting

Indien er op dit ogenblik zoals hoger vermeld geen Proximus abonnement actief is vrees ik dat de  Proximus klantendienst dienaangaande geen soelaas kan bieden

Indien het fibernetwerk aangelegd is door Fiberklaar zal normalerwijze de toekomstige internetprovider het probleem met Fiberklaar moeten aankaarten voor een mogelijke oplossing**

Eventueel kunt u ondertussen zelf contact opnemen met Fiberklaar

Fiberklaar staat voor je klaar: vul het contactformulier in

**

Ik vermoed  weliswaar dat de Proximus technieker die destijds voor de stopzetting van uw Proximus internetabo het probleem in het publieke domein heeft gedetecteerd dit heeft doorgegeven voor een door Fiberklaar te leveren oplossing 

Lezen jullie mijn bericht wel?

Als mobile vikings en fastfiber allebei zeggen dat ze een case openstaan hebben bij proximus maar dat jullie niet reageren , bij wie ligt het probleem dan?

Ook alreeds gezegd dat fiberklaar zegt niets te hebben ontvangen , nog eens een contactformulier invullen is nutteloos , al 2x gebeld en 2x zeiden ze nooit iets te hebben gekregen van proximus.

Sluit forum post maar af , jullie kunnen niets betekenen voor mij , precies alsof ik tegen bots praat.

@zeneff 

we merken wel beweging bij Fiberklaar voor je aansluiting en hebben hen bericht gestuurd om alles na te kijken eer ze bij je komen installeren.

mvg

Tina

Indien er op dit ogenblik zoals hoger vermeld geen Proximus abonnement actief is vrees ik dat de  Proximus klantendienst dienaangaande geen soelaas kan bieden

Indien het fibernetwerk aangelegd is door Fiberklaar zal normalerwijze de toekomstige internetprovider het probleem met Fiberklaar moeten aankaarten voor een mogelijke oplossing**

Eventueel kunt u ondertussen zelf contact opnemen met Fiberklaar

Fiberklaar staat voor je klaar: vul het contactformulier in

**

Ik vermoed  weliswaar dat de Proximus technieker die destijds voor de stopzetting van uw Proximus internetabo het probleem in het publieke domein heeft gedetecteerd dit heeft doorgegeven voor een door Fiberklaar te leveren oplossing 

@zeneff dit is maar een vermoeden en tips wat ​M_016 aangeeft, het zijn tenslotte maar Proximus moderatoren zelf die inside informatie hebben. 

NB: proximus moderatoren zijn te herkennen aan het Proximus symbool (⌘) dat naast hun naam staat!

@zeneff 

we merken wel beweging bij Fiberklaar voor je aansluiting en hebben hen bericht gestuurd om alles na te kijken eer ze bij je komen installeren.

mvg

Tina

Fingers crossed dan...

Mannen van

@zeneff 

mvg

Tina

7 dagen verder , nog steeds geen oplossing.

Mannen van APK gekomen in naam van fiberklaar , alles getest en kabel is gewoon perfect, wat blijkt , het is de ONT die niet meer werkt. Wat ik niet snap is dat die mannen dat zien maar 2 proximus techniekers die gekomen zijn zagen dat niet? Er brandt enkel een lampje bij POWER en bij de rest niet. Die apk mannen zeiden dat als er een kabel fout is dat er dan een rood lampje moet branden? Ik weet niet wie te geloven , iedereen zegt altijd iets anders...

Dinsdag ging dan na 2 weken gepland een technieker komen voor Bbox+ en ONT , niet komen opdagen gewoon , geen telefoontje of niets , gewoon een no-show. Vrijdagochtend 2de keer goeie keer?

Ik hoop dat dit spelletje bijna mag stoppen. We zitten al aan 4 weken geen internet en blijkbaar dat door een kapotte ONT. ONT willen jullie mij niet opsturen , dat MOET met technieker , wanneer kan hij komen? Binnen 2 weken...ahja...top…

Tijdens afspraak maken zitten smeken dat technieker aub een ONT voor mij mee heeft want zonder gaat hij hier opnieuw niets kunnen doen. Onbegrijpelijk dit allemaal. Al 4 weken mails telefoons afspraken en nog geen oplossing , dit kan echt niet.

Reageer