Skip to main content

Goedemiddag,

Op mijn aanrekening van 9 december 2024 zie ik dat er een TV box is aangerekend voor 11 euro. Deze box is normaal voorzien in mijn flex pack. Deze is dus foutief aangerekend. Dit is vorige maand ook gebeurd en toen door jullie gecrediteerd. Kan dit nogmaals aangepast worden en ook in het systeem zodat dit niet elke maand opnieuw gebeurt?

Ik probeerde via telefoon en chat jullie ook te contacteren maar kreeg hier geen gehoord. Daarom dat ik het nog eens hier probeer. In mijn onderwerp van een maand geleden ben ik even verder geholpen.

Ik vulde al mijn gegevens in op mijn profiel.


Vriendelijke groeten,

Sophie

@Poximus Forum Moderatoren zie ook vorig bericht van Fietje26 → tv box aangerekend | Proximus Forum


@Fietje26    Ik heb nog een lopend dossier van je. Dit is nog niet in orde. Ik zal de kosten alvast corrigeren en laat je weten wanneer het dossier is afgesloten.


@Luc.M  Bedankt om dit op te volgen! 


@Luc.M  Is het reeds gelukt om de 11 euro extra kosten te crediteren? Voorlopig zie ik hier nog niets van in Myproximus. 


@Fietje26 

de 11 euro werd in 2 tegoednota’s opgemaakt op 18-11 (9 en 2 euro)

groeten

Tina


@tina.b  Dat gaat over de factuur van november, die is inderdaad opgelost. Mijn vraag nu gaat over de factuur voor december waarin dezelfde verkeerde aanrekening werd gemaakt. 


@Fietje26 

het dossier staat nog open bij Luc en hij gaat het zeker nog nakijken als hij dossiers behandelt.

Met de feestdagen en wat verlof hebben we vertraging, maar het komt in orde.

mvg

Tina


Reageer