Skip to main content
Beantwoord

skynet mailadres

  • 22 december 2024
  • 3 reacties
  • 61 Bekeken

Beste,

Ik heb gisteren per ongeluk een alias (@skynet.be alias) gewist van een mailbox.

Helaas kan ik deze niet opnieuw aanmaken omdat ik enkel de optie krijg om @proximus.be aliassen aan te maken.

Is het mogelijk om deze alias toch terug toe te voegen?
Deze alias is namelijk in gebruik.

Alvast bedankt
Met vriendelijke groeten,

Beste antwoord door BIEKE

Heb vanmorgen telefonisch contact gehad met een medewerker van proximus. Het mailadres is hersteld. Joepie.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

3 reacties

Martin
  • 33332 reacties
  • 22 december 2024

@BIEKE Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag bvb het e-mail adres dat zou moeten teruggezet worden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 23 december 2024

Heb vanmorgen telefonisch contact gehad met een medewerker van proximus. Het mailadres is hersteld. Joepie.


Martin
  • 33332 reacties
  • 23 december 2024

@BIEKE 👍 en bedankt om het ons te melden.