Skip to main content

Beste,

Ik heb gisteren per ongeluk een alias (@skynet.be alias) gewist van een mailbox.

Helaas kan ik deze niet opnieuw aanmaken omdat ik enkel de optie krijg om @proximus.be aliassen aan te maken.

Is het mogelijk om deze alias toch terug toe te voegen?
Deze alias is namelijk in gebruik.

Alvast bedankt
Met vriendelijke groeten,

@BIEKE Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag bvb het e-mail adres dat zou moeten teruggezet worden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Heb vanmorgen telefonisch contact gehad met een medewerker van proximus. Het mailadres is hersteld. Joepie.


@BIEKE 👍 en bedankt om het ons te melden.