Skip to main content

Ik ervaar inmiddels al bijna drie weken problemen met mijn Proximus-account. Er verschijnen voortdurend foutmeldingen. Ik heb reeds contact gehad met meerdere medewerkers, die mijn account hebben losgekoppeld zodat ik mij terug kan registreren, maar het probleem blijft zich voordoen.

Telkens wanneer ik probeer mijn account opnieuw te registreren met de activatiecode van mijn factuur, krijg ik dezelfde foutmeldingen te zien.

Zou iemand van de proximus medewerkers kunnen nagaan wat er aan de hand is? Ik vermoed dat er een achterliggend probleem is dat verdere aandacht vereist. Het enige dat ik kan zien, is de facturatie.

alvast bedankt.

FYI: In afwachting kan je het ook ondertussen doorsturen via de proximus+(myproxymus)-app met shaker functie, door met je toestel te schudden, waardoor een venster opent waar je het probleem kunt melden en versturen, zo komt het bij de bevoegde dienst terecht die ook voor oplossingen kan zorgen.

Bedankt voor de info Martin.
Ik heb vandaag iemand van proximus gesproken en die  heeft een IT ticket gemaakt. Dus afwachten.

1 dag na het IT ticket zijn de problemen met mijn Proximus via de app en op de site van de baan. Met dank aan Giovanna van Proximus.

Reageer