Internet Box onbereikbaar via Proximuswebsite (ik wil IPv4-adressen reserveren)
Goedemiddag! Ik heb deze morgen mijn Internet Box vervangen gezien de vorige de geest heeft gegeven. Alles werkt: TV, internet (incl. wifi) en de vaste lijn. Ik wil nu IP-adressen reserveren, maar de knop “Een gereserveerd adres toevoegen” staat in het grijs. Ook op het tabblad “Informatie” vind ik niets terug. Zie ik hier iets over het hoofd? Of duurt het even voor een nieuwe modem toegankelijk is?
Thanks!
Bladzijde 1 / 1
@KStaelens
En als je op het aangeduid pijltje in het rood aangeduid klikt en dan moet je wel even een tijdje wachten, komt het dan in orde:
@KStaelens
En als je op het aangeduid pijltje in het rood aangeduid klikt en dan moet je wel even een tijdje wachten, komt het dan in orde:
Al verschillende keren geprobeerd, geen resultaat. Ter info, op mijn productpagina toont Proximus dat mijn download- en uploadsnelheid 0 is, dus het ziet eruit alsof de modem niet beschikbaar is (en ik kan bevestigen dat het internet het wel degelijk doet)
@KStaelens
heb je de (nieuwe) internetbox al eens een reset gegeven?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.