Skip to main content

Goedemiddag! 
Ik heb deze morgen mijn Internet Box vervangen gezien de vorige de geest heeft gegeven. Alles werkt: TV, internet (incl. wifi) en de vaste lijn.
Ik wil nu IP-adressen reserveren, maar de knop “Een gereserveerd adres toevoegen” staat in het grijs. Ook op het tabblad “Informatie” vind ik niets terug.
Zie ik hier iets over het hoofd? Of duurt het even voor een nieuwe modem toegankelijk is?

Thanks!

@KStaelens 

En als je op het aangeduid pijltje in het rood aangeduid klikt en dan moet je wel even een tijdje wachten, komt het dan in orde:

@KStaelens 

En als je op het aangeduid pijltje in het rood aangeduid klikt en dan moet je wel even een tijdje wachten, komt het dan in orde:

Al verschillende keren geprobeerd, geen resultaat. Ter info, op mijn productpagina toont Proximus dat mijn download- en uploadsnelheid 0 is, dus het ziet eruit alsof de modem niet beschikbaar is (en ik kan bevestigen dat het internet het wel degelijk doet)

@KStaelens 

heb je de (nieuwe) internetbox al eens een reset gegeven? 

Reset je b-box/Internet box | Proximus

Geert

Een reset heeft niet geholpen (maar het internet/tv/telefoon werken wel nog steeds zoals het hoort)

Als ik via de Proximus interface een restart wil doen van mijn modem, heb ik ook een foutboodschap:

Technisch bericht: Internal error

Trace ID: 6764369b1d4bf8b7a19cf73a91c04d65

hoofdoorzaken:

r  {    "exceptionType": "TechnicalException",    "code": "5",    "service": "network-quality",    "message": "Device not reachable",    "uuid": ":verwijderd]"  },  {    "uuid": ":verwijderd]",    "service": "network-quality",    "requestPath": "/network-quality/circuits/tverwijderd]/customer-equipment/F40595-Fast5359-LK22162DP998526/actions",    "message": "Device not reachable",    "code": "5",    "exceptionType": "TechnicalException",    "traceId": "6764369b1d4bf8b7a19cf73a91c04d65",    "parentSpanId": "db77ec43bc64f455"  }]

Het probleem heeft zichzelf intussen opgelost, de modem is bereikbaar via de website van Proximus.