Op de maandelijkse factuur van mijn vaste lijn/internet staat mijn gebruikers naam .
Met deze naam + het bijhorend paswoord log ik al jaren in om mjn verbruik + andere gegevens te controleren / raadplegen .
Deze maand kreeg ik mijn factuur aan voor de maand december en wat blijkt inloggen gaat niet meer .
Mijn gebruikersnaam zoals vermeld op de factuur en paswoord wordt geweigerd en telkemale vraag hij om een nieuw paswoord aan te maken .
Volg ik deze weg dan wordt er een nieuw paswoord aangemaakkt echter niet voor mijn gebruikersnaam die op het factuur staat .
Ik heb 3 accounts , 2 voor mijn mobiele toestellen , 1 voor mijn webmail en deze moeten blijven bestaan !!!!
Gelukkig werkt mijn inlog voor mijn webmail nog !!!!
Echter voor de factuur te bekijken ontbreekt elk spoor waarom kon dit alles niet zo blijven ?????
Hoe kan ik terug met mijn gebruikersnaam die op de factuur staat terug inloggen ?????
Graag Uw antwoord
Mvg André
Bladzijde 1 / 1
Dag @andre bourbon ik maak dossier 55654464 voor nazicht door de dienst MyProximus, die je verder zal contacteren! Groetjes, Heidi
Goedendag ,
Het probleem is nog steeds hetzelfde .
Inloggen voor het consulteren van mijn verbruik /facturen dat jaren zonder enig probleem werkte gaat niet meer .
Ik ontving een mail van 'myproximus.care.nl@proximus.com' Betreft uw vraag 55654464 . Met daarin een uitleg die totaal naast het beschrven probleem is .
Ik antwoord op deze mail waarin ik nogmaals klaar en duidelijk het probleem beschrijf
Tot heden nog altijd géén enkele reactie .
Inloggen met de gebruikersnaam die op het factuur staat + het paswoord werkt niet meer .
Onderstaand heb ik verstuurt naar uw diensten
Als ik wil inloggen :
Dir bekom ik altijd :
Volg ik deze weg , wordt mijn e'mail adres gevraagd, dit is vervolgens
komt er een scherm waarop de account : staat maar NIET diegene die dient voor het bekijken/raadplegen van
mij verbruik/factuartie etc .....
Als ik dan een nieuw paswoord aanmaak dan kan ik nog steeds niet inloggen en komt het bovenstaande scherm terug en opnieuw en opniew ..…
Probeer ik in te loggen met diegene die u schrijft in uw mail nl :. dan herhaalt zich ook hetzelfde senario gelijk voorstaande
Resultaat : ik kan géén gegevens meer consulteren van mij verbruik etc .......
Ter info : alle cookies etc zijn meermaals verwijdert , ook het inloggen is getest op meerdere pc's en ook zonder ening resultaat .
Mijn vraag is simpel : voor het consulteren van mijn verbruik en facturen etc ...
Mijn gebruikersnaam ( van het factuur ) + mijn paswoord zoals het jaren zonder enig probleem functioneerde wil ik terug kunnen gebruiken
Mvg André
Belangrijk: je post hier privé gegevens op een publiek forum. Dat kan worden misbruikt door kwaadwilligen!! Ik raad je aan je mailadres te wijzigen (dat kan binnne het uur na posten) in naam.voornaam@skynet.been AA99999@skynet.be. Dat is duidelijk voor iedereen en je gegevens blijven beschermd.
In het weekend zijn de Proximus medewerkers niet aanwezig.
Voor de proximus medewerker ;
Gelieve mijn e’mail adressen te vewijderen uit voorgande post
Mvg
Goedendag,
Het gemelde probleem is opgelost echter nu heb ik nog een groter probleem .
( Ik had een mail ontvangen met daarin de uitleg echter ik was al als beheerder in het systeem )
Mijn beide gsm pay and go nummers die ik voorheen kon nakijken op my proximus tot op vandaag als volgt:
GSM 1:
my proximus : GSM + paswoord ( van gsm 1 ) zodoende kon ik de historiek bekijken en het verbruik controleren
GSM 2 : my proximus : GSM + paswoord ( van gsm 2) zodoende kon ik de historiek bekijken en het verbruik controleren
Nu kan ik géén van beide GSM nog via my proximus bereiken om de gegevens ervan te consulteren .
Graag een oplossing
Mvg André
Heb je al geprobeerd om via Proximus+ (Myproximus) een account toe te voegen en dit voor elk van je twee P&G nummers.
Hallo Martin,
Bedankt voor uw reactie .
Zoals je kan lezen werkte de beide accounts ( GSM1 en 2 ) perfect tot eergisteren .
Inloggen gebeurde via my proximus GSM 1 + paswoord , GSM2 + paswoord enz .
Echter van de ene op de andere dag werkt dit niet meer , mijn paswoorden zijn correct .
Er was dus al een account anders zou ik niet hebben kunnen inloggen !!!!
Ik zie verder niet waar ik enkel mijn gsm nummers kan als account aanmaken.
Verder sta ik als beheerder geregistreed via mijn e ‘ mail adres
gr Andre
@andre bourbon we maken opnieuw een dossier voor de dienst MyProximus: 55751730. Zij zullen je verder contacteren. Groetjes, Heidi
@andre bourbon
ik had vroeger ook apparte myproximus accounts voor mijn aparte pay and go gsm’s.
Toen ik proximus+ geïnstalleerd heb en inlogde met mijn myproximus login’s kon ik inderdaad alles zien ivm met mijn pack (internet+vaste-lijn+TV) maar daar was niks van mijn P&G gsm's te vinden.
Dan heb ik via “bekijk meer” > “raddertje” (=instellingen) > “Beheer je account” > naar beneden scrollen tot aan > “toegang toevoegen”
Daar dan mijn pay&go’s toegevoegd met de respectievelijke login’s van vroeger van mijn aparte Myproximus accounts die ik reeds aangemaakt had.
Dit is dus wat ik bedoelde in mijn vorig bericht.
Hoi Martin
Bedankt voor uw antwoord .
Inmiddels is het met 1 gsm gelukt om bij het account te voegen als gebruiker .
Echter voor mijn tweede gsm komt telkens de melding : OEPS er gaat wat fout .
Enfin wat een story om iets wat simpel zou moeten zijn .
Ik hoop dat dit nog lukt ( heb al zo ongeveer 10 pogingen gedaan zonder resultaat )
Gr
@andre bourbon we maken opnieuw een dossier voor de dienst MyProximus: 55751730. Zij zullen je verder contacteren. Groetjes, Heidi
En hebben ze u hiervoor al gecontacteerd!
Goedendag Hedie , Martin
Mijn eerste gsm ( pay and go ) heb ik kunnen toevoegen aan mijn bestaande acount waar ook de vast lijn /internet is .( wissel in de bestaande account is ok )
Echter na veel pogingen is het mij niet gelukt om mijn tweede gsm ( pay and go) aan mijn orgineel account te koppelen .
Steeds komt de melding : OEPS en gaat wat fout .
Moedeloos van deze “bug” in het systeem heb ik uiteindelijk besloten een totaal nieuwe account aan te maken voor mijn tweede GSM .
Dit met een ander E’mail adres en paswoord .
Hier kan ik nu eindelijk terug de gevens bekijken van deze tweede GSM .
Moest er toch nog een werkende oplossing uit de bus komen dan hoor ik het graag .
Ter info : er heeft mij nog niemand gecontacteerd .
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.