Skip to main content

Om de zoveel dagen ist weer prijs, dan krijgen wij weer de irritante melding over TV Replay, en dat we hiervoor een abonnement moeten nemen. Telkens je een andere zender kiest is die irritante melding daar weer.

 

Enige manier om dat weg te krijgen is de TV box eens zonder stroom zetten.

 

Maar een paar dagen later is het er terug. 

 

Wat is de trigger van die irritante melding? Wat doen we “verkeerd”? Ik begin het langzamerhand meer dan vervelend te vinden eigenlijk.

Via myproximus kun je tv replay  activeren, en bijgevolg ook desactiveren. Al geprobeerd?


@Kiriwonkie 

 

 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

 

kan je je forum profiel verder aanvullen met je gegevens?

Dan vragen we techn collega’s verder na te kijken.

Groetjes

Tina


Reageer