Was eens aan het kijken bij de nieuwe smartphones die je dan gespreid koopt door data phone optie.
Als bestaande klant kan ik enkel een nieuw abonnement nemen en niet aan een bestaand nummer toewijzen. Bij een bestaand nummer kan ik enkel het volledige bedrag betalen.
Is het zo dat Proximus met bestaande klanten omgaat? Misschien toch maar eens overwegen om naar Telenet over te stappen en om de zoveel tijd tussen de twee switchen.
Bladzijde 1 / 1
@Paljaske
vreemd dat je die info zo krijgt…
we hebben zo veel klanten die een Promo toestel nemen op hun bestaande nummer en dan maandelijks via de dataoptie afbetalen?
je probeert dat via de website?
ik kan een collega vragen je te bellen om te kijken wat mogelijkheden zijn?
je kan ook zelf contact opnemen met onze klantendienst 080022800 of binnenspringen in een shop?
mvg
Tina
Was gewoon eens aan het kijken en misschien in de toekomst.
Niet voor meteen , maar wel vreemd dat ik op geen enkele van de drie nummer de data optie kan aanvinken. Wel als ik een nieuw nummer bestel maar daar heb ik niks aan natuurlijk.
Onderstaand schermafdruk van voorbeeld bestelling:
Nummer heb ik uiteraard even gewist in de afbeelding.
Bij afsluiting nieuw nummer kan het wel, beetje vreemd allemaal …
Vind ook wel dat Proximus trouwe klanten van meer dan 20 jaar nog eens tegemoet mag komen …
@Paljaske wil je dit toevoegen aan het nummer vermeld onder je profiel?
@Paljaske Hetgene je laat zien gaat wel over een heel ander toestel!
Oh heb maar gewoon een modelletje aangevinkt.
Bij dezelfde smartphone kan het ook wanneer ik een nieuw nummer aan vink.
Of het kan wel en er zit een fout in de site of het kan niet voor bestaande nummers.
Zou me sterk verwonderen dat het enkel bij mijn account het geval is.
Moest ik in de toekomst het willen nemen zou dat inderdaad bij mijn bestaand nummer zijn dat begint met 478.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.