Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Beste, Een jaar geleden hebben we onze woning horizontaal opgesplitst met op gelijkvloers een appartement en op het 1ste verdiep een kantoor. Het is een losstaande woning waarbij vanuit de straat, op 60cm diepte, 2 internetkabels binnenkomen in de kelder en vandaaruit omhoog te gaan naar respectievelijk appartement en kantoor.Vandaag is dit een coaxkabel (Telenet). Naar ik lees zal deze op termijn vervangen worden door fiberkabel. Mogelijks maken we dan ook de overstap naar Proximus. Hiervoor moet er dus een opening voorzien worden om deze fiberkabel vanuit de kelder, door plafond kelder, door te trekken naar appartement en kantoor. Momenteel hebben we nog de mogelijkheid om hier een wachtbuis voor te voorzien.Het plafond van de kelder bestaat uit gewapend beton waardoor het niet eenvoudig is om gaten in te boren. Bij het plaatsen van de elektriciteit zijn er soms wat gaten te veel geboord. Mijn vraag is of deze gaten van diameter groot genoeg zijn om 2 fiberkabels (appartement + kanto
Mijn mobiel internet van Proximus werkt niet meer sinds vanmiddag. Van mijn vriend werkt het ook niet meer. Regio Kortrijk
Beste,Graag zou ik de Oneplus 2T vroegtijdig stopzetten op een van mijn abonnementen.Ik zal dan de restwaarde betalen om deze nu reeds stop te zetten.Kan hiervoor het nodige gedaan worden aub?Bedankt!Met vriendelijke groeten
Hallo, Onze bbox-3 modem heeft de laatste tijd verschillende problemen. De Wifi is enorm slecht en wisselvallig. Uit een aantal speedtests is naar boven gekomen dat we nog maar rond de 5-10 mbps krijgen in een ruimte naast de modem en zelfs meteen langs de modem maar 17-20 mbps. Zelfs met het uitschakelen van alle apparaten die Wifi of ethernet gebruiken gaat mbps niet omhoog. Daarnaast maakt de modem ook een sissend geluid als er op de WiFi-5.0 gegaan wordt. Ook hebben we geprobeerd “One SSID” in- en uit te schakelen maar ook dit verhelpt het probleem niet. Tot slot hebben we ook onze lijn uitgelezen en daar blijkt geen probleem mee te zijn. Het moet dus wel aan de modem liggen. Deze hebben we al in en uitgeschakeld en gereset door de resetknop 20 seconden in te houden. Helaas hier ook geen oplossing mee geboden. De modem staat bovendien ook in een open ruimte met geen andere apparaten rond zich die het signaal zouden kunnen verstoren. Kan u mij helpen? Vriendelijke groeten,Christel
bestenogal een rare factuur (7437876822) ontvangen van proximus… blijkbaar werd mijn internet comfort/Tv pack afgeschaft op 31 mei en werd ik op een flex s gezet, dit allemaal zonder vraag of communicatie? omdat ik in mei nog één dag op flex stond is de factuur zeer ingewikkeld gewordenmijn Promo Proximus Affinity Program korting ben ik blijkbaar kwijt gespeeldmijn nieuwe maandprijs is blijkbaar 72,99, maar ik krijg nog 10 korting gedurende zes maanden wegens wijziging pack? maar ik heb niks gevraagd. ook staat er “Gratis huur TV box” (-€3), maar geen idee hoelang deze korting zou durenik betaalde vroeger € 51,15 (internet comfort/tv) en nu dus €59,99, toch een zware opslag en dit zonder vraag van mezelf, en deze prijs zal na zes maanden nog verhogenaangezien deze aanvraag wijziging pack niet van mezelf komt werd ik gaarne terug op internet comfort gezet, aan de oude prijs/voorwaarden incl Promo Proximus Affinity Program kortingalvast bedanktmvghet goddelijk monster
Op 28 maart 2024 plaatste ik mijn eerste bestelling bij Proximus voor een Flex Fiber Pack met Giga FIber + TV. Deze werd vrijwel meteen geannuleerd door jullie systeem, toen nam ik contact op met de klantendienst waarbij ik de melding kreeg dat dit “technisch onmogelijk” zou zijn.Echter heeft mij tot op heden nog niemand kunnen vertellen waarom dit technisch onmogelijk zou zijn.Uiteindelijk liet ik mij vertellen door een medewerker van Proximus dat dit kwam doordat er al reeds een actieve aansluiting zou zijn op dit adres. Ik was op 29 maart dan ook nog niet verhuist maar wou alvast al een aansluiting regelen zodoende wij bij de verhuis vrijwel meteen internet hadden. Prima, uiteindelijk toen maar afgewacht tot de verhuis op 6 mei voor de aansluiting te regelen.Toen was het alweer hetzelfde verhaal.Na ondertussen al ontelbare keren gebeld te hebben met de klantendienst en langs te zijn geweest bij een fysieke Proximus winkel begint dit na twee maanden behoorlijk frustrerend te worden.
Vroeg me af of dit een gekend probleem is met het gsm toestel Geemarc CL8000 ;Als de gebelde persoon VoLTE en/of VoWifi aanstaat dan kan er geen gesprek gebeuren.Als de optie VoLTE en VoWifi wordt uitgezet dan lukt de oproep wel.Het probleem komt dus van het toestel Geemarc. Had dit gekocht als senioren GSM in CM thuiszorgwinkel.Nu zeer vervelend dat oproepen niet lukken als de andere kant de optie VoLTE aanstaat.Ik ga proberen het toestel terug te brengen naar thuiszorgwinkel.Voordien nooit echt problemen ondervonden met optie VoLTE/ VoWifi
Wegens wijziging van werkgever werd mijn businessabonnement stopgezet en overgedragen naar een pay&gokaart. Pas na registratie van mijn simkaart kan mijn huidige werkgever mijn abonnement overnemen. Wanneer ik mijn simkaart wil registreren krijg ik steeds de melding dat mijn ‘phonenumber/sim card number ‘ niet gevalideerd kan worden, zowel niet online als per sms.
Beste,zijn er nog mensen die een maand na de melding van een storing nog steeds wachten op een definitieve uitklaring van het probleem?Bij het contacteren van de dienst storingen wordt ik gelukkig door vriendelijke medewerkers telkens opnieuw gerustgesteld dat er een technieker mee bezig is… en dat ik gecontacteerd zal worden als het mankement opgelost is.maw armoe troef bij een serieus probleem.zou dat bij telenet er ook op die manier van door gaan?Benieuwd hoelang ze me nog aan het lijntje zullen houden.Ik hoop via dit forum een ernstige reactie van Proximus te bekomen, zodat ik weer normaal TV, Internet en vaste lijn kan gebruiken.Of loopt het daar zoals in de Fabeltjeskrant: oogjes toe en snaveltje dicht, SLAAP LEKKER.mvgHerman
Zal Xiaomi 14 Ultra beschikbaar zijn voor aankoop?
Heeft de INTERNET BOX een PoE ( Power over Ethernet ) functie ....
Beste,Een aantal toetsen op mijn afstandsbediening werken niet goed meer. Batterijen zijn vervangen, reset uitgevoerd maar geen verbetering. Is het mogelijk deze te vervangen?mvg Kris
De films in “verder kijken” worden niet gewist, ook niet als ze in “mijn opnames” definitief gewist zijn.Iemand met hetzelfde probleem ? Oplossing ?
ik krijg regelmatig zwart beeld er is iets misgelopen bij opstarten van een opname. laaste keer heb ik ook de code bekeken en was P015alvast bedankt
Pickx op Apple tv start in de meeste gevallen niet op Blijft rondjes draaien.Na "verwijderen--opruimen " lukt het dan wel.Kan toch niet de bedoeling zijn om dat telkens opnieuw te doen.
Beste allen, Sinds vorige week (ofzo) hebben wij geen geluid meer bij het afspelen van opnames. Het geluid van live tv, of uitgesteld kijken werkt prima. Opnames via de pickx app hebben wel geluid. Het lijkt dus wel degelijk te liggen aan de V7 decoder. Iemand een idee? Moest er nog meer info nodig zijn geef ik ze graag. Maarten
Sedert gisteren kan ik via de decoder 4 opnames niet bekijken staat een play icoontje met streep erdoor. Nochtans staat er bij dat ze nog 44 dagen en meer beschikbaar zijn. Het betreft de opnames van neighbours op vtm2. De opnames van 8 tot 11 november kan ik niet bekijken. Die vanaf 14 november weer wel.Op Pickx staan die 4 opnames zelfs helemaal niet. Iemand een idee?
Ik keek naar Gert Verhulst met Tom VG als gast, paar min voor het einde stopte de opname.Dit is de laatste tijd niet de 1ste keer dat dit voorvalt, als ik me nog goed herinner heb ik het nog bij ander politiek programma ook voor gehad. Strontvervelend dus. Ik neem alles op. Dit even ter info. Ook wil ik nu de afspraak kies24 kijken, dat gaat niet, oeps, er ging iets mis, foutmelding p015.Gelukkig heb ik telenet tv app via account van mijn ouders, zo kan ik nog kijken.Bij telenet zelf mee hun tv box had ik dat vaak voor. Ik heb gemerkt dat sinds het allemaal via internet gaat er beduidend meer problemen zijn. Mijn ouders hebben nog de oudere telenet decoder met harde schijf, werkt steengoed, opnames enz... geen gedoe met error code/programma die niet wil opstarten + daar bepalen we zelf hoelang dat programma moet opnemen. Dus nooit problemen omdat we het lang verder laten opnemen. Gelukkig kom ik dit niet vaak tegen bij proximus maar heb gemerkt dat het nu niet 100% meer is.
Hoi, ik vraag mij af:Ik heb een mobiel flex abonnement met 12GB mobiele data, die ik nooit op krijg !Waarom wordt een MMS nog apart aangerekend ? De technologie bestaat al langer dan de smartphones,maar bestaat een MMS dan niet uit mobiele data ?
Goedemorgen.Zijn er nog mensen die performantieproblemen hebben met Disney+ op een v7 decoder? Ik heb soms het fenomeen dat na x-aantal minuten het beeld even hapert, en nadien is het geluid niet meer in sync. Met de Netflix app, Youtube, Apple+, Proximus interface zelf heb ik geen performantie problemen op de v7.
Beste,Er kwam een promotie-sms toe via een 8xxx nummer (8272) van een pizza zaak waar ik enkele maanden geleden iets besteld had via Takeaway (maar hun nooit direct mijn GSM nummer gegeven heb, ze moeten dat via Takeaway genoteerd hebben in hun systeem). Ik wou me uitschrijven van deze promotie-sms en heb STOP teruggestuurd. Maar nu bedenk ik juist dat dit 8272 nummer ook wordt gebruikt voor allerhande verificatiecodes. Heb ik door STOP te zenden dit volledige nummer geblokkeerd? Weten jullie hoe dit zit? Of moet ik voor deze vraag de leverancier van dit 8272-nummer contacteren?
Beste, Ik heb een Fiber aansluiting en zou graag mijn eigen Fritz!Box gebruiken om het draadloze netwerk uit te breiden. De Fritz!Box is al ingesteld als IP-client en geeft verbinding, echter wel met een eigen netwerknaam en passwoord. Is het mogelijk om de Fritz!Box te gebruiken als uitbreiding van de Internet Box zodat het hele netwerk dezelfde naam en passwoord heeft en de toestellen verbinding maken met de Internet Box of Fritz!Box afhankelijk van welk signaal het sterkste is?
Beste, sinds februari huur ik een nieuwbouwappartement. De verhuurder zei dat ik 6 maanden gratis fiber internet kreeg van Proximus. Door een foutje lag er enkel in mijn appartement geen fiberkabel. Dit werd opgelost door mij tijdelijk een 4G box te bieden. In maart kwam een technieker het kabeltje leggen en had ik de box niet meer nodig. Echter sindsdien ontvang ik iedere maand een aftekening van Proximus terwijl ik nog recht heb op mijn gratis internet. De verhuurder zegt dat de fout ligt bij Proximus. Kan u dit eens nakijken voor mij? Alvast bedankt.
Sinds we vorige week een nieuwe software versie op onze (V7) decoders hebben gekregen blijven opgenomen programma’s na het wissen van die opnames gewoon staan in het menu.Het gevolg is dat we nu GEEN opnames meer kunnen programmeren !!!
Graag zou ik weten waar mijn bestelling met ordernummer R4WEBSHOP021380586 zich bevindt, zou normaal vandaag geleverd worden...
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.