Skip to main content

Heb deze besteld met een verlenging van mijn abbonement, echter heb ik geen bevestigingmail gekregen ook niet mij ongewenst. 

@JaimeTjampens 

Joel had gelijk voor jouw bestelling 🙂 … ik heb na wat zoekwerk de Track en trace gevonden en lees dit: “Je pakje werd op vrijdag 20 september om 14:46 afgeleverd”

dus … volgens bpost heb je het toestel ontvangen?

mvg

Tina

@JaimeTjampens

Joel had gelijk voor jouw bestelling 🙂 … ik heb na wat zoekwerk de Track en trace gevonden en lees dit: “Je pakje werd op vrijdag 20 september om 14:46 afgeleverd”

dus … volgens bpost heb je het toestel ontvangen?

mvg

Tina

Ja klopt maar er staat toch duidelijk in mijn aller eerste bericht dat mijn vraag hing over het toestel van mijn zoon ?

dat het over de iPhone 16 pro max van de zoon ging,dat idd ik mijn toestel de iPhone 16 pro ontvangen had,daarom zei ik ook ik had nog geen klantnr of bestelnr van de zoon doorgeven.

Dus is een miscommunicatie dan?

Goeiemorgen ik had een vraagje lijn zoon had de pre orders gedaan op 13 september bij eigenlijk 1 van de eerste , hij vind raar dat de zijne dan eigenlijk vandaag nog geen update had van levering en ik die dan pas 17 september de pro had besteld deze wel al onderweg is voor levering iemand een idee?

@tina.b dit was mijn eerste oorspronkelijk bericht:(

@JaimeTjampens 

is dus idd miscommunicatie geweest?

Ondertussen heeft dit topic 3 pagina’s met verschillende reacties, dus niet simpel om te weten wat er nog gevraagd is?

voor je zoon concreet: heb je klantgegevens of ordernummer? dat zie ik precies nergens terug??  zet je dat in ticket in je profiel?

dan zoeken we het op

groeten

Tina

@JaimeTjampens

Ondertussen heeft dit topic 3 pagina’s met verschillende reacties, dus niet simpel om te weten wat er nog gevraagd is?

voor je zoon concreet: heb je klantgegevens of ordernummer? dat zie ik precies nergens terug??  zet je dat in ticket in je profiel?

dan zoeken we het op

groeten

Tina

Ik denk dat ik het rawnr heb ingevuld was op naam van beutels nicky als je het adres checkt ga ik hier nu niet zetten zie je dit overeen komt of kan ook in een prive bericht zijn laatse nrs van bankrekening geven en van zijn gsm nr.ga dit niet openbaar doen.

Mvg

@JaimeTjampens

dan zoeken we het op

groeten

Tina

Kan u voor mijn bestelling ook kijken a.u.b. de bestelnummer staat op mij ticket 

@JaimeTjampens 

je hoeft inderdaad niets openbaar te zetten,

je hebt het ordernummer in het forum profiel gezet en daar hebben we genoeg mee.

Dat specifieke type toestel is momenteel uit voorraad… 

groeten

Tina

@Ezequiel 

Ook jouw type pro max is momenteel niet voorradig.

Excuses

We duimen dat het toestel spoedig wordt aangevuld.

mvg

Tina

@JaimeTjampens

je hoeft inderdaad niets openbaar te zetten,

je hebt het ordernummer in het forum profiel gezet en daar hebben we genoeg mee.

Dat specifieke type toestel is momenteel uit voorraad… 

groeten

Tina

Oww denk dat dit een seriueze teleurstelling word voor hem als hij morgen thuiskomt,omdat hij praktisch bij 1 van de eerste was met pre orderen. :(

@Ezequiel

Excuses

mvg

Tina

En hoe lang kan het duren vooraleer ik mijn toestel ontvang ?

@Ezequiel

Excuses

mvg

Tina

Vrees dat ze dit niet weten,mijn zoon had al laten weten als het er vrijdag niet is hij zijn geld terug ging vragen en het toestel ergens anders ging halen.

Want vind niet echt kunnen dat eigenlijk niet op volgorde word gewerkt van wie eerst besteld:(

@Ezequiel

Excuses

mvg

Tina

Vrees dat ze dit niet weten,mijn zoon had al laten weten als het er vrijdag niet is hij zijn geld terug ging vragen en het toestel ergens anders ging halen.

Want vind niet echt kunnen dat eigenlijk niet op volgorde word gewerkt van wie eerst besteld:(

Als dat het geval is dan vrees ik dat ik het zelfde zal doen want ik heb gepreordered voor die te hebben wanneer hem uitkwam niet een maand of 2 later 

@Ezequiel

Excuses

mvg

Tina

Als dat het geval is dan vrees ik dat ik het zelfde zal doen want ik heb gepreordered voor die te hebben wanneer hem uitkwam niet een maand of 2 later 

Idd mijn zoon ook die zit in Amerika en expres die dag op zijn kamer gebleven tot wanneer de pre orders openkwamen om bij 1 van de eerste te zijn om dan nu die teleurstelling te hebben,mijn andere zoon met zijn pro max 15 ook een maand moeten wachten. 

Deze zoon net zelfde voorgehad met zijn pro max 14 denk dat ook week of 2 weken later was 

Reageer