Skip to main content

Heb deze besteld met een verlenging van mijn abbonement, echter heb ik geen bevestigingmail gekregen ook niet mij ongewenst. 

r4webshop045898591

dit is mijn bestelnummer

@svenn15 

Ter info: Nu gaat hier niemand van PX nog reageren pas maandag terug.

@svenn15 

er is een dossier lopende ivm dit pre-order en de dossierbeheerder gaat je op de hoogte houden.

groeten

tina

Zit er nu vertraging op mijn levering ?

@svenn15 

ik heb geen zicht op de leveringsprocedure… de dossierbeheerder weet hoe het verder zal gaan en zal je informeren.

groetjes

Tina

Hoelang ongeveer duurt het wanneer ik antwoord erop ga krijgen ?

@svenn15

k heb gevraagd om je vandaag of morgen meer info te geven.

en volgens mijn collega heeft hij ondertussen een bericht ingesproken op je voicemail...

groetjes

Tina

Klopt bedankt !

Moet er bij mijn order overzicht ook nog komen dat de iphone vooruitbesteld is ofniet ?

bij mijn vrouw word deze melding nu gegeven bij mij staat er enkel materiaal is op voorraad 2 x

@svenn15 Order R4WEBSHOP045898591 is juist geregistreerd.Van zodra de levering mogelijk is gaat u automatisch ingelicht worden.Groetjes,Joel

Bedankt, dus ik kan er van uit gaan dat dit morgen geleverd gaat worden en ik deze avond nog een melding van bpost ontvang ?

@svenn15 Van zodra de levering mogelijk is gaat u hiervan automatisch bericht krijgen.Zelf hebben wij daar geen zicht over.Groetjes,Joel.

Wanneer worden de iphone 16 opgestuurd worden ze morgen al opgestuurd? 

mvg

@Kirstenr zie privé bericht

Weet iemand of deze bestelling morgen of maandag geleverd wordt? Telefoon zou mee moeten op reis. Dat zou tof zijn. Jan

R4WEBSHOP045908584

@Jann .  Zie Privé bericht.

Iemand een idee wanneer mijn toestel word geleverd ?

@svenn15  Zie privé bericht. Groetjes

@svenn15  Zie privé bericht. Groetjes

@Luc.M ik heb u ook een pb gestuurd

@Gianni_01  Super :-)  Fijne dag nog

@Luc.M 

Heb je ook net een privé-bericht gestuurd voor nazicht, alvast bedankt!

Ik heb hel net ontvangen 

Goeiemorgen ik had een vraagje lijn zoon had de pre orders gedaan op 13 september bij eigenlijk 1 van de eerste , hij vind raar dat de zijne dan eigenlijk vandaag nog geen update had van levering en ik die dan pas 17 september de pro had besteld deze wel al onderweg is voor levering iemand een idee?

Ik heb hel net ontvangen 

Hoi hoi welke pro max had jij gepreorderd als ik mag vragen?

Niemand aanwezig dit moment die het even kan nazien?

Reageer