Heb deze besteld met een verlenging van mijn abbonement, echter heb ik geen bevestigingmail gekregen ook niet mij ongewenst.
Heb deze besteld met een verlenging van mijn abbonement, echter heb ik geen bevestigingmail gekregen ook niet mij ongewenst.
FYI: Inderdaad de PX moderatoren zijn niet in realtime aanwezig op het forum, ook afhankelijk van de bezetting en andere taken die bepalen hoe frequent ze hier langskomen.
Niemand aanwezig dit moment die het even kan nazien?
FYI: Inderdaad de PX moderatoren zijn niet in realtime aanwezig op het forum, ook afhankelijk van de bezetting en andere taken die bepalen hoe frequent ze hier langskomen.
Niemand aanwezig dit moment die het even kan nazien?
Ok dank je wel afwachten dan,ja hij vond erg was praktisch bij de eerste ik 4 dagen later de zijne er weer niet bij zat of toch geen updates had.
Met zijn 14 pro max pre order was ook zo een probleem.
Hoi, zou je ook even kunnen nakijken voor mij? iPhone 16 Pro Max Desert Titanium met bestelnummer R00000026045927091
Alvast bedankt!
Beste,
Is er zicht op wanneer mijn toestel wordt geleverd a.u.b.?
Klantnummer: 30802463
Dank.
Beste,
Is er zicht op wanneer mijn toestel wordt geleverd a.u.b.?
Klantnummer: 30802463
Dank.
FYI: pas maandag komende PX moderatoren terug langs op het forum.
Ik heb een iPhone 16 pro Max pre-ordered maar het zegt ook gewoon materiaal op voorraad verder veranderd er niks ik heb die 13 sept. Besteld
Is je forumprofiel aangevuld? Dan kunnen de moderatoren inlichtingen geven..
Plaats je gegevens in je forumprofiel terwijl je op het forum ingelogd bent.
In het vak “Ticket (Privé)” kun je bijkomende informatie zetten. Enkel privé berichten zij zichtbaar voor PX medewerkers alleen.
PX moderatoren zullen ten vroegste pas maandag reageren.
Is je forumprofiel aangevuld? Dan kunnen de moderatoren inlichtingen geven..
Plaats je gegevens in je forumprofiel terwijl je op het forum ingelogd bent.
In het vak “Ticket (Privé)” kun je bijkomende informatie zetten. Enkel privé berichten zij zichtbaar voor PX medewerkers alleen.
PX moderatoren zullen ten vroegste pas maandag reageren.
Heb het juist aangevuld dank u wel zal wel maandag lezen hoe het met mijn bestelling gaat.
Goeieavond joel sorry voor de late reactie maar is dit mijn zoon zijn iphone 16 pro max titanium desert dan?
Want had hier nog niet zijn naam vermeld of z'n bestelnummer
Want mijne heb ik gisteren ontvangen dat was de gewone iphone 16 pro titanium desert
Mvg jaime
Ik heb een iPhone 16 pro Max pre-ordered maar het zegt ook gewoon materiaal op voorraad verder veranderd er niks ik heb die 13 sept. Besteld
Ja mijn zoon ook ,ze konden hem ook niet meer informatie geven helaas in messenger, ik heb mijn toestel de pro in dit kleur wel al gekregen gisteren. En had mijne pas 17 september besteld .
Ik heb een iPhone 16 pro Max pre-ordered maar het zegt ook gewoon materiaal op voorraad verder veranderd er niks ik heb die 13 sept. Besteld
Ja mijn zoon ook ,ze konden hem ook niet meer informatie geven helaas in messenger, ik heb mijn toestel de pro in dit kleur wel al gekregen gisteren. En had mijne pas 17 september besteld .
Ja mijn collega heeft ook een pro besteld de 15de en die heeft dat van hem ook al ontvangen
Ik heb een iPhone 16 pro Max pre-ordered maar het zegt ook gewoon materiaal op voorraad verder veranderd er niks ik heb die 13 sept. Besteld
Ja mijn zoon ook ,ze konden hem ook niet meer informatie geven helaas in messenger, ik heb mijn toestel de pro in dit kleur wel al gekregen gisteren. En had mijne pas 17 september besteld .
Ja mijn collega heeft ook een pro besteld de 15de en die heeft dat van hem ook al ontvangen
Ja klopt toch allemaal niet mijn zoon dacht polici first come first served zo zou het moeten zijn helaas is de praktijk anders ,maar ook wat joel schreef dat vandaag dan moet zihn dat hij dat kon zien vind ik wat raar want ik had nog niks van gegevens ingevuld pffff
Ik heb een iPhone 16 pro Max pre-ordered maar het zegt ook gewoon materiaal op voorraad verder veranderd er niks ik heb die 13 sept. Besteld
Ja mijn zoon ook ,ze konden hem ook niet meer informatie geven helaas in messenger, ik heb mijn toestel de pro in dit kleur wel al gekregen gisteren. En had mijne pas 17 september besteld .
Ja mijn collega heeft ook een pro besteld de 15de en die heeft dat van hem ook al ontvangen
Ja klopt toch allemaal niet mijn zoon dacht polici first come first served zo zou het moeten zijn helaas is de praktijk anders ,maar ook wat joel schreef dat vandaag dan moet zihn dat hij dat kon zien vind ik wat raar want ik had nog niks van gegevens ingevuld pffff
Ik begrijp het ook niet hopelijk laten ze vandaag iets weten
Ik heb een iPhone 16 pro Max pre-ordered maar het zegt ook gewoon materiaal op voorraad verder veranderd er niks ik heb die 13 sept. Besteld
Ja mijn zoon ook ,ze konden hem ook niet meer informatie geven helaas in messenger, ik heb mijn toestel de pro in dit kleur wel al gekregen gisteren. En had mijne pas 17 september besteld .
Ja mijn collega heeft ook een pro besteld de 15de en die heeft dat van hem ook al ontvangen
Ja klopt toch allemaal niet mijn zoon dacht polici first come first served zo zou het moeten zijn helaas is de praktijk anders ,maar ook wat joel schreef dat vandaag dan moet zihn dat hij dat kon zien vind ik wat raar want ik had nog niks van gegevens ingevuld pffff
Ik begrijp het ook niet hopelijk laten ze vandaag iets weten
Hoop met je mee,mijn zoon is op reis,maar was toch niet heel blij met zijn 14 pro max was net dezelfde miserie mijn andere zoon met de 15 pro max heeft een maand langer moeten wachten dat kan toch allemaal niet als jullie bij 1 van de eerste waren zij toestel was letterlijk besteld 14u45/55
Ik heb een iPhone 16 pro Max pre-ordered maar het zegt ook gewoon materiaal op voorraad verder veranderd er niks ik heb die 13 sept. Besteld
Ja mijn zoon ook ,ze konden hem ook niet meer informatie geven helaas in messenger, ik heb mijn toestel de pro in dit kleur wel al gekregen gisteren. En had mijne pas 17 september besteld .
Ja mijn collega heeft ook een pro besteld de 15de en die heeft dat van hem ook al ontvangen
Ja klopt toch allemaal niet mijn zoon dacht polici first come first served zo zou het moeten zijn helaas is de praktijk anders ,maar ook wat joel schreef dat vandaag dan moet zihn dat hij dat kon zien vind ik wat raar want ik had nog niks van gegevens ingevuld pffff
Ik begrijp het ook niet hopelijk laten ze vandaag iets weten
Hoop met je mee,mijn zoon is op reis,maar was toch niet heel blij met zijn 14 pro max was net dezelfde miserie mijn andere zoon met de 15 pro max heeft een maand langer moeten wachten dat kan toch allemaal niet als jullie bij 1 van de eerste waren zij toestel was letterlijk besteld 14u45/55
Dank u,… en vanaf wat uur antwoorden ze op deze forum?
Ik heb een iPhone 16 pro Max pre-ordered maar het zegt ook gewoon materiaal op voorraad verder veranderd er niks ik heb die 13 sept. Besteld
Ja mijn zoon ook ,ze konden hem ook niet meer informatie geven helaas in messenger, ik heb mijn toestel de pro in dit kleur wel al gekregen gisteren. En had mijne pas 17 september besteld .
Ja mijn collega heeft ook een pro besteld de 15de en die heeft dat van hem ook al ontvangen
Ja klopt toch allemaal niet mijn zoon dacht polici first come first served zo zou het moeten zijn helaas is de praktijk anders ,maar ook wat joel schreef dat vandaag dan moet zihn dat hij dat kon zien vind ik wat raar want ik had nog niks van gegevens ingevuld pffff
Ik begrijp het ook niet hopelijk laten ze vandaag iets weten
Hoop met je mee,mijn zoon is op reis,maar was toch niet heel blij met zijn 14 pro max was net dezelfde miserie mijn andere zoon met de 15 pro max heeft een maand langer moeten wachten dat kan toch allemaal niet als jullie bij 1 van de eerste waren zij toestel was letterlijk besteld 14u45/55
Dank u,… en vanaf wat uur antwoorden ze op deze forum?
Eeerlijk zelfs geen idee dat antwoord van joel had ik ook niet meer verwacht dus daarom had ik zaterdag niet meer gekeken:(
Proximus bestelt telkens een grote voorraad van de gevraagde toestellen.
We zijn echter afhankelijk van de leveringen van Apple. Zij verdelen immers hun voorraad over de verschillende operatoren.
Hopelijk komt jullie toestel er snel aan… Wij hebben hier geen enkel zicht op de leveringen, maar alles wordt achterliggend opgevolgd.
Mvg
Tina
Proximus bestelt telkens een grote voorraad van de gevraagde toestellen.
We zijn echter afhankelijk van de leveringen van Apple. Zij verdelen immers hun voorraad over de verschillende operatoren.
Hopelijk komt jullie toestel er snel aan… Wij hebben hier geen enkel zicht op de leveringen, maar alles wordt achterliggend opgevolgd.
Mvg
Tina
Tina waarom word het toestel van m'n zoon bevestigd van joel met een screenshot hier gepost daar vroeg ik bijkomende info over?
Waarom word niet op mijn specifieke vraag geantwoord dat ik stelde aan joel?
Proximus bestelt telkens een grote voorraad van de gevraagde toestellen.
We zijn echter afhankelijk van de leveringen van Apple. Zij verdelen immers hun voorraad over de verschillende operatoren.
Hopelijk komt jullie toestel er snel aan… Wij hebben hier geen enkel zicht op de leveringen, maar alles wordt achterliggend opgevolgd.
Mvg
Tina
Joell bevestigde hier letterlijk met een screen vrijdag verstuurd vandaag zou levering zijn mijn zoon zei ook hoe kunnen ze weten wie ik ben staan geen gegevens van mijn bestelling bij waar joell had op geantwoord
t spijt ons heel erg, maar wij krijgen geen zicht op de leveringen.
Er worden meermaals per week leveringen gedaan…
we hopen dat het snel wordt geleverd.
groetjes
Tina
Proximus bestelt telkens een grote voorraad van de gevraagde toestellen.
We zijn echter afhankelijk van de leveringen van Apple. Zij verdelen immers hun voorraad over de verschillende operatoren.
Hopelijk komt jullie toestel er snel aan… Wij hebben hier geen enkel zicht op de leveringen, maar alles wordt achterliggend opgevolgd.
Mvg
Tina
Joell bevestigde hier letterlijk met een screen vrijdag verstuurd vandaag zou levering zijn mijn zoon zei ook hoe kunnen ze weten wie ik ben staan geen gegevens van mijn bestelling bij waar joell had op geantwoord
Dat ging ik ook juist zeggen
t spijt ons heel erg, maar wij krijgen geen zicht op de leveringen.
Er worden meermaals per week leveringen gedaan…
we hopen dat het snel wordt geleverd.
groetjes
Tina
Kan je dan even nakijken wat joel hier neerzette vrijdag jij hebt geen zicht zeg je maar joel zet een screen van verzending en levering op toestel van mijn zoon??
Proximus bestelt telkens een grote voorraad van de gevraagde toestellen.
We zijn echter afhankelijk van de leveringen van Apple. Zij verdelen immers hun voorraad over de verschillende operatoren.
Hopelijk komt jullie toestel er snel aan… Wij hebben hier geen enkel zicht op de leveringen, maar alles wordt achterliggend opgevolgd.
Mvg
Tina
Joell bevestigde hier letterlijk met een screen vrijdag verstuurd vandaag zou levering zijn mijn zoon zei ook hoe kunnen ze weten wie ik ben staan geen gegevens van mijn bestelling bij waar joell had op geantwoord
Dat ging ik ook juist zeggen
Ja klopt hier toch allemaal niet de 1 zegt zo de ander zegt nu geen zicht erop wat is het dan eigenlijk wel ,snap je toch niet dus de ene operator heeft er zicht op de andere niet.
Komop!
Kan je hier meer duidelijkheid in geven aub???
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.