Geruime tijd word ik gemakkelijk twee keer per dag opgebeld door het nummer 02 235 40 00. Als je de oproep beantwoord, krijg je een bandje te horen. Als je iets zegt of vragen stelt, dan reageert men niet. Er zit niets anders op dan de verbinding te verbreken.
Toch blijft men mij bellen met telkens hetzelfde fenomeen.
Blijkbaar moet er ergens een computerfout zijn bij Proximus. Waarom antwoord men niet als ik opneem? Ik spreek niet tegen computers die toch niet antwoorden als je ze iets vraagt. Daarenboven spreekt men ook niets in op het antwoordapparaat als je niet opneemt. Waarom belt dat ding mij steeds op? Waarom reageert da ding niet als je opneemt?
Wat me ook stoort. Ik wordt altijd opgebeld tijdens vergaderingen etc… Als je dan zelf naar het nummer belt (na de vergadering), dan zegt een bandje dat Proximus niet bereikbaar is via dit nummer en dat je naar 0800 xxxx moet bellen. Op 0800 weet van niets. Tsja…
Ik ben het serieus beu aan het worden.
Als men mij wil bereiken, dan doet men er goed aan om iets in te spreken. Als ik de telefoon beantwoord dan wil ik geen robot dat je onmiddellijk compleet negeert en allerlei dingen begint te brabbelen.
Groeten