ik wil mijn abonnement omschakelen naar Business Mobile Essential maar loop steeds vast op "Selecteer je ondernemingsvorm" Er staat niets om te selecteren. Hoe kan ik dan mijn abonnement wijzigen?
Tip: Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (Indien het nog niet gebeurd is en) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst en belangrijk acht ivm de vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
wij zullen de omschakeling van bizz mob S naar bus mob essential voor jou uitvoeren.
Bevestig je in je profiel je juiste adres?
je hebt op dit forum nog een andere login met hetzelfde mailadres? Welke login wil je behouden?
Want 2x met hetzelfde mailadres komt niet goed naar toekomst toe.
mvg
Tina
ik wil deze login behouden.
Het adres ‘nieuwstraat lede’ moet gewijzigd worden naar Oordegemkouter 76 bus B1,
9340 Oordegem.
Alvast bedankt voor de wijziging.
komt vandaag in orde
groeten
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.