Skip to main content

Vandaag langs geweest in de winkel in de Veldstraat in Gent voor een clear coating cover. Toen de coating erop lag, toonde de medewerker mij een lijn in het midden. Ik vroeg waarom er een lijn op zat en hij vertelde dat de cover in twee stukken wordt aangebracht. Heel raar. Ik had op dat moment al betaald (40 euro). Eenmaal thuis heb ik heel wat opzoekwerk verricht, maar nergens vond ik een dergelijke coating die in twee delen moet aangebracht worden. Enige feedback hierover, want ik ben niet echt 100% tevreden. 

ik zou ook eerder denken dat dit een fout is !

Proximus medewerkers komen pas maandag hier terug op het forum.


@Guy2310 

We vragen dit nog na bij de shop in Gent.

kan je ondertussen je forum profiel aanvullen aub?

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

mvg

Tina


Ok bedankt ☺️ 

Mijn profiel is volledig volgens mij, mijn volledige naam, geb, enz… staan erin 😉


Net langs geweest in Gent…

Nagevraagd of dit steeds in 2 delen en ja altijd , wat ik beetje vreemd vind.

De screenprotector was niet goed geplaatst, dus hebben we besloten voor refund wat ook gebeurt is.

So case closed 😉


Reageer