Skip to main content

Vanaf nu is de functie “Visual Voice Mail” ook beschikbaar bij Proximus op “One UI 6.1.1” voor compatibele Samsung-apparaten.

Met deze nieuwe functie kunt u:

  • Uw voicemails direct op uw scherm bekijken.
  • Uw berichten efficiënter beheren dankzij een intuïtieve interface.
  • Voicemails eenvoudig beluisteren, verwijderen en beantwoorden.

Hoe activeert u Visual Voice Mail op One UI 6.1.1?

Wij zijn ervan overtuigd dat deze langverwachte nieuwe functies uw gebruikerservaring aanzienlijk zullen verbeteren.

Wij blijven uiteraard tot uw beschikking.

Het Proximus-team

Zou het kunnen dat dit nog niet werkt voor de samsung Z fold 6? Terwijl de fold 5 volgens jullie gegevens wel zou werken met visual voicemail??

 

Mijn fold 6 firmware is up to date en visual voicemail is via het voicemail instellingen menu actief gezet. Ik zie echter geen schakelaar in mijn fold 6 instellingen 


Heb jij al OneUI 6.1.1 

Bij mij werkt het ook niet voor Samsung S24 Ultra en ik zie wel de schakelaar staan maar die springt altijd teug naar uit!

Ik zie de schakelaar staan onder “Voicemail” staat daar greyed out  

en als ik dan eronder klik op op “geavanceerd instellingen” staat de schakelaar van Visual voicemail daar ook, maar als ik hem verschuif naar “aan” dan lukt dit. 

Ga  ik dan uit de menu en ga teug kijken in de menu dan staat die weer af !!!!!

 


Heb jij al OneUI 6.1.1 

Bij mij werkt het ook niet voor Samsung S24 Ultra en ik zie wel de schakelaar staan maar die springt altijd teug naar uit!

Ik zie de schakelaar staan onder “Voicemail” staat daar greyed out  

en als ik dan eronder klik op op “geavanceerd instellingen” staat de schakelaar van Visual voicemail daar ook, maar als ik hem verschuif naar “aan” dan lukt dit. 

Ga  ik dan uit de menu en ga teug kijken in de menu dan staat die weer af !!!!!

 

ja hoor up to date, One UI 6.1.1 meest recent flagship toestel; niet ondersteund 🤔


@glenner05

Volgens Samsung Electronics zal One UI 6.1.1 zal naar naar volgende apparaten gebracht worden: 
Galaxy Z Fold6, Z Flip6 en Galaxy S24-serie, S23-serie, S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 en Tab S9-serie.

Waarom de  Z Fold6 dan nog niet onder de ondersteunde toestellen staat in de lijst van PX, daar zou  een PX Moderator eens meer uitleg moeten over geven.

Natuurlijk moet je wel eerst op je toestel de update “One UI 6.1.1”  zien staan.

De software-update voor de Samsung Galaxy S24-serie werd uitgerold voor Europa vanaf 9 september, software-updates voor ander Galaxy-apparaten volgen in de komende weken.


Reageer