Skip to main content
Vraag

omschakelen abonnement naar Business Mobile Essential

  • 15 september 2024
  • 6 reacties
  • 56 Bekeken

ik wil mijn abonnement omschakelen naar Business Mobile Essential maar loop steeds vast op "Selecteer je ondernemingsvorm" Er staat niets om te selecteren. Hoe kan ik dan mijn abonnement wijzigen?

This topic has been closed for comments

6 reacties

Martin
  • 33544 reacties
  • 15 september 2024

@zonnetje007 

Tip: Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (Indien het nog niet gebeurd is en) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst en  belangrijk acht ivm de vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3250 reacties
  • 16 september 2024

@zonnetje007

wij zullen de omschakeling van bizz mob S naar bus mob essential voor jou uitvoeren.

Bevestig je in je profiel je juiste adres? 

je hebt op dit forum nog een andere login met hetzelfde mailadres? Welke login wil je behouden?

Want 2x met hetzelfde mailadres komt niet goed naar toekomst toe.

mvg

Tina 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 17 september 2024

ik wil deze  login behouden. 

Het adres   ‘nieuwstraat lede’  moet gewijzigd worden naar Oordegemkouter 76 bus B1,

9340 Oordegem. 

Alvast bedankt voor de wijziging.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2537 reacties
  • 18 september 2024

@zonnetje007 prima, @tina.b doet het nodige, bevestigingsmail volgt!


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 20 september 2024

@tina.b , wanneer verander je mijn abonnement aub?


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3250 reacties
  • 23 september 2024

@zonnetje007 

komt vandaag in orde

groeten

Tina