Skip to main content

Mijn dochter is haar iphone kwijtgespeeld.

Ze kan momenteel niet om een nieuwe simkaart gaan want ze is in langdurige opname.

Zou de simkaart opgestuurd kunnen worden naar haar huisadres?

 

Mvg

 

@Momotje2002 

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm de vraagstelling bv over welk gsm nr het gaat.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@Momotje2002 Via het gratis nummer 0800 22800 optie producten en diensten kan dit onmiddellijk geregeld worden.Groetjes,Joel


Ik heb de gegevens aangepast in haar profiel. Ik heb al naar de 0800 nummer gebeld maar die zeggen dat ze naar een proximusshop moet voor een nieuwe simkaart maar ja ze kan er niet om momenteel. 


@Martin de gegevens zijn ingevuld


Ter info:

Een simkaart kiezen of omruilen | Proximus

 

Misschien best naast eigen identiteitskaart ook deze van uw dochter meenemen (en een volmacht)

Vertegenwoordiging / Lastgeving - modelformulier (wonder.legal)

 

@Joel M 

Ik zie niet direct in waarom er door/via een Proximus moderator op dit publieke forum geen vervangende SIM via Bpost zou kunnen opgestuurd worden op naam van en naar het adres van de eigenaar (de dochter); er zijn op dit en het Fr-forum mijns inziens voldoende voorbeelden dat vragen voor oplosingen via het call cnter 0800 22800 nogal eens verkeerd lopen 

 

Toegegeven via een Proximus center zal de vervanging wel sneller kunnen (dan via een zending via Bpost)


Nog eens contact opgenomen met proximus, er kan geen simkaart thuis opgestuurd worden, kan enkel afgehaald worden in een proximus shop en ik mag er niet om voor haar, ze moet dat zelf doen, is om fraude te vermijden zeggen ze. Dus ja hebben we een groot probleem want ja ze kan er lange tijd niet omgaan. Ik zal dan moeten kijken voor een nieuwe nummer dan.


Tja, spijtig maar dan lijkt mij in eerste instantie aangewezen het betrokken nummer (al dan niet voorlopig) gewoon (te laten) over te dragen naar een andere operator die u wel een SIM-kaart via Bpost laat geworden

bv; Scarlet dochtermaatschappij van de Proximus Groep

Mobiele abonnementen (scarlet.be)

of

bv. Orange als concurrent van Proximus

Kan ik mijn mobiele nummer behouden? | Orange België

 

Edit

Daar hebt u 

het betrokken GSMnr

het klantnr (terug te vinden op de facturen en/of via het MyProximus account)

en het SIM-kaart nr (terug te vinden op de Simkaart en/of via het MyProximus account)

voor nodig


Reageer