Skip to main content

Na jaren abonnement heb ik nog steeds een mobiele data van 5 GB.

Kan ik als trouwe klant meer data krijgen zonder meerkost ?

Als een Flex pack hebt, komt er af en toe wat data bij. Onlangs nog.

Moest je abbo niet in een pack zitten, kan het zijn dan je een abbo uit huidig PXS aanbod moet nemen om meer data te krijgen. 
Dus best even bekijken wat je vandaag betaalt en vergelijken met wat er tegenwoordig in het PXS aanbod zit en wat de prijs daarvan is.


Ik heb een Tuttimus pakket met Mobilus S


Dan vermoed ik dat je naar een Flex pack zal moeten gaan om van de “gratis” upgrades te genieten.
 


Mss wordt het dan ook duurder ;-)


Of anders Gsm uit pack halen en elders gsm abonnement nemen aan dezelfde prijs met meer data


Wacht hier even het antwoord af van een PX medewerker.
Het Tuttimus pack wordt niet meer gecommercialiseerd en een wijziging aan dat pack kan mogelijke een automatische wijziging van pack inhouden.
Daarnaast kan dat nieuwe pack ook voordeliger zijn (of niet)
Ter info, wij hebben Flex S en onze twee abonnementen (aan 10 euro en 15 euro) zijn inclusief 15 GB, onbeperkt bellen en sms.
Meer info over Flex vind je op de website.


&

voor alle duidelijkheid het is pas het tweede gsm abo dat aan 10€/mnd is.

→ Flex pack (proximus.be)

Mobile Flex S

15 GB + onbeperkt bellen en sms'en met 5G

  • 15 GB/maand om te surfen op onze 4G en 5G netwerken tot 200 Mbps, in België en de EU-Zone. Boven 15 GB is surfen nog steeds mogelijk zonder extra kosten met verminderde snelheid (max 128 Kbps). 5G is alleen beschikbaar in overdekte gebieden en vereist een 5G-compatibel toestel.
  • Onbeperkt bellen & sms'en: geldig in België en de Europese Unie, behalve voor oproepen vanuit België naar andere landen.

Ook deze services zijn inbegrepen

  • 5G, het mobiele netwerk van de toekomst
  • Daily Roaming Pass: hou je kosten voorspelbaar in het buitenland
  • Bescherm je smartphone met onze diensten (vervanging, bescherming)
  • Proximus for You (al je klantvoordelen: wedstrijden, deals en meer)
  • Als je behoeften veranderen, kan je altijd je abonnement aanpassen via de Proximus+-app

@2bloemetje 

je kan via de website een simulatie maken voor een ander pack?

of je kan bellen naar klantendienst en een vergelijking laten maken?

je hebt nog getrouwheiskortingen lopen die in november gaan vervallen…

dus nazicht kan steeds nuttig zijn.

In een shop kan men je ook helpen.

groeten

Tina


Reageer