Skip to main content

Mijn nieuwe iPhone 16 Pro is zoek geraakt bij Bpost, hieronder de situatie:

 

Vrijdag werd de iPhone bij mij thuis aangeboden, maar er was niemand thuis. Het pakket werd niet achter gelaten op de veilige plaats (wat ik wel nog begrijp), maar zou de volgende dag voor 11u geleverd worden in het pakjespunt


Dus zaterdag de Bpost app in de gaten gehouden wanneer het daar geleverd zou worden. Aangezien het om 11u nog altijd op onderweg stond, rond 11u45 toch eens gaan luisteren bij het pakjespunt. Daar hadden ze niets ontvangen en het zou diezelfde dag ook niet meer komen, aangezien Bpost al geleverd had.

 

Bij thuiskomst direct telefonisch contact opgenomen met klantendienst Bpost en daar zeiden ze mij dat het pakket ingepland stond voor avondlevering bij mij thuis diezelfde zaterdag, ookal gaf de app iets anders aan.

Uiteraard geen levering gezien die dag!

 

Ondertussen staat het pakket in de Bpost app nog steeds “onderweg”


Ik heb daarnet via Facebook contact gehad met Bpost en die wisten mij te vertellen dat Bpost helemaal geen avondleveringen doet op zaterdag en dat het pakket inderdaad niet afgeleverd is in het pakjespunt. Ik moet nu contact opnemen met de afzender, die hiervoor een onderzoek moeten starten.

 

 

Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen? En dat dit snel in orde komt! Een pakket van >1200 euro dat zoek geraakt, voelt niet goed!

 

Alvast bedankt 
 

Nevermind… Net na openen van dit topic kreeg ik melding dat het toch geleverd was in het afhaalpunt en ondertussen opgehaald 


Eind goed alles goed, dit is het voornaamste.


@Vennet 

oef, blij dat het toch opgelost is… 

groeten

Tina