Iemand toevallig een Pixel 9 (Pro of andere) besteld?
En deze al geleverd gekregen?
Want voor de promo van terugbetaling is het IMEI nr van de Pixel nodig.
Ik krijg bij mijn bestelling geen leverdatum te zien. Volgens de MyProximus is het materiaal op voorraad maar als ik doorklik krijg ik een foutmelding.
Als je klantgegevens → ForumProfiel in je forum profiel staan.
Kan een PX Moderator dit maandag voor je eens natrekken wat de stand van zaken is van je bestelling.
NB: In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit belangrijk acht ivm je vraagstelling.
Dat staat reeds lang ingevuld Martin.
Ik wou vooral ook eens horen of andere personen al iets gekregen hadden.
Maar idd misschien kan dit door een moderator even nagekeken worden ook.
Dat zou fijn zijn.
hoort de bestelling bij het gsm nr dat eindigt op 99?
ik kan de bestelling niet zien want het is een eenmalige aankoop zonder afbetaling?
ik zie wel een bevestiging van betaling.
toestel zou onderweg zijn naar bpost en dan is vermoedelijke leverdatum 13-9
een track en trace code gaat dan wel snel volgen.
mvg
Tina
Dag
Ik heb de bestelling gedaan op 5/9/24. Betaling is gebeurd op moment vd webbestelling (via bancontact) en is dus ook al van mijn rekening.
Deze hoort idd bij dat Nr dat eindigt op 99.
Nr vd bestelling staat in mijn profiel maar ik begrijp dat je deze niet kan vinden wat wel vreemd is want ik heb een bevestiging via email ontvangen.
Bedankt voor je actie.
Kristof
aangezien ik de betaling zie staan als ontvangen en bevestiging verzending in een dossier, denk ik wel dat het in orde komt.
ik dacht eerst dat het over een gsm op afbetaling ging (dat zijn de meeste bestellingen), en die bestellingen staan anders vermeld.
1 volledige aankoop is anders natuurlijk… Hou je ons op de hoogte als toestel tijdig geleverd is?
Groeten
Tina
En dat is belangrijk omdat hier ook een terugbetaling van google aan gekoppeld is van 200€. Maar dat moet je doen binnen de 14 kalenderdagen van de bestelling en het IMEI nr van het bestelde toestel moet ingegeven worden. Vandaar dus mijn vraag :-)
Ik wil gerust ook naar de klantendienst bellen als dat handiger is. Laat maar weten. En bedankt alvast voor de hulp!
klantendienst ziet niet meer dan wat ik zie
Ik zie de vermelding dat toestel de 13e door bpost geleverd gaat worden.
zij moeten zelf die track en trace code naar jou mailen en zo ben je op de hoogte
k zal ondertussen ook eens informeren bij de verzendingsdienst
Ik hoop de bpost track & trace dan te ontvangen de 12. Bedankt alweer!
k was naar de acties gaan kijken, maar jouw cashback zie ik niet dadelijk staan… is dat via google pixel zelf?
meestal is de tijd om acties in te geven langer? je hebt steeds bewijs van aankoopdatum…
ik hoorde van een collega dat de voorraad van die toestellen erg laag was.. dus ik hoop echt dat die v jou toch kan vertrekken…
je gaat naar : https://reward-promos.com/reward/summertradein
Ai lage voorraad, dan hoop ik dat de Pixel 9 Pro toch snel komt want mijn gsm heeft de geest gegegeven vorige vrijdag en gebruik nu een oud toestel.
Dus hopellijk snel geleverd.
bedankt!
Ik hoop inderdaad dat voorraad snel wordt aangevuld. Dagelijks komen er toestellen binnen….
Wat cashback betreft, lees ik : Claims moeten worden ingediend na 14 dagen na aankoop en tussen 6 september (00:01 lokale tijd) en 10 december 2024
Dat is dus toch een hele tijd, dan gaat jouw toestel er zeker zijn!
Succes alvast!
Groeten,
Tina
ok fingers crossed dat ik snel een verzendingsbevestiging krijg.
Bedankt voor de hulp
Nu vraag ik mij enkel nog af waar ik mijn factuur kan vinden aub?
Want ik heb ze niet via email ontvangen en ook niet via MyProximus te vinden.
Kan je me daar nog even mee helpen aub?
bedankt!
Bedankt
Wel vreemd dat ik niet automatisch de factuur kreeg. Maar bedankt om dit in orde te brengen!
Ik heb het duplicaat gekregen van mijn laatste aanrekening voor onze Flex pack. Het was dus niet de factuur van de Google Pixel. :-(
Ik heb nog eens gezocht via myproximus naar de factuur van mijn google pixel maar nergens te vinden. Ook via de email met de bestelbevestiging niets terug te vinden van een factuur.
Deze is nodig voor de cash back en de garantie.
Ik vind het uiterst vreemd dat die niet volledig geautomatiseerd is. Dat lijkt me toch logisch bij Proximus?
Kunnen jullie het aub nog even bekijken zodat ik mijn factuur krijg voor de Google Pixel 9 Pro aub?
bedankt.
Zet mss voor alle zekerheid, t.b.v. de PX moderatoren, je mail adres waar ze dit moeten opsturen in je → ForumProfiel in het veld "Ticket" .
Mogelijks wordt het naar een verkeerd mailadres gestuurd, wie weet!
En ze hebben ook al een duplicaat kunnen sturen, naar mijn email (wat uiteindelijk gewoon mijn flex factuur was), dus alles is beschikbaar...
ik heb je vraag doorgestuurd naar mijn collega’s van de verzending toestellen.
ze doen het nodige.
groeten
Tina
bedankt
een collega meldt dat kopie factuur verzonden is per mail.
kan je kijken of ze aangekomen is?
mvg
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.