Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Kan je een getrouwheidskorting krijgen voor een gsm abonnement?
Beste,De afgelopen maanden hebben we problemen bij het tv kijken.Vrijwel dagelijks loopt live TV of opnames vast tijdens het kijken/doorspoelen, en dienen we de V5 compact decoder te herstarten. Hierna gaat het weer even goed.De BBox werkt zoals het hoort en ook de UTP kabel werkt (getest met laptop) en is ook al gewisseld Alles is meermaals herstart/gereset, zonder resultaat.Internet, telefonie en WiFi hebben geen enkele probleem.Ook kijken via Pickx op tablet gaat altijd goed en zonder problemen. Hoe krijgen we dit opgelost? GrtsTom
Ik ben net van Duitsland terug naar België verhuisd (net voor corona) en heb dan ook zo snel mogelijk een afspraak proberen maken voor de installatie van internet. De aanvraag gebeurde op 12 maart en de technieker zou langskomen op 20 maart. Het was vrij snel duidelijk dat die eerste afspraak niet zou doorgaan met de ingang van de maatregelen. Nu kreeg ik op 14 april een mail dat de technieker toch zou langskomen op 16 april tussen 08u en 12u. Zonder enige verwittiging is er niemand geweest, ik belde om 14u om eens te horen wat de situatie was en men verzekerde mij dat de afspraak zou doorgaan en dat er gewoon vertraging was. Verder heb ik niks meer gehoord en is er ook niemand meer langsgeweest. Deze ochtend terug Proximus gecontacteerd en men zei me dat ik gewoon moet wachten tot Proximus mij zelf contacteert om een afspraak te maken voor een latere datum. Voor mijn vriendin is dit een ramp aangezien zij van thuis uit werkt en zonder internet amper verder kan. Ik heb alle begrip voo
Ik krijg steeds telefoon van dit nummer. Als ik naar voicemail luister dan krijg ik steeds een bandje te horen.dit gebeurt meermaals per dag , ik heb Proximus niet gecontacteerd, ik heb geen interesse in fiber, of iets.ik wil dat Proximus mij niet steeds contacteert
Graag wens ik de status van mijn bestelling, is deze al opgepikt in het magazijn en had graag ook de trackingcode. Ik betwijfel dat de trackingcode niet beschikbaar is bij PXS want als ik een pakket verzendt bij de post krijg ik als verzender ook de trackingcode om te volgen of deze afgeleverd word: Telefonische Klantendienst meld dat deze vandaag zou geleverd moeten worden. Indien niet mocht ik terug contact opnemen.Chat dienst meld dat ik een trackingnummer zou moeten ontvangen, wat niet het geval is.Chatdienst geeft de onredelijke antwoord dat ik bij bpost aan de hand van mijn bestelnummer van proximus mijn trackingnummer kan opvragen. (Terwijl bpost enkel kan werken met trackingnummers en voor de rest met niets anders)Ik heb de mybpost app en daar staan normaal altijd mijn leveringen in, echter deze van vandaag niet. Webshop melde 2 werkdagen levertijd, bij afhandeling bestelling was het 2-3 werkdagen.Keuze voor 2 september daar ik vandaag nog vrij ben en morgen terug aan het wer
Vorige week werd Giga Fiber geïnstalleerd maar de technieker had geen muurbeugel bij. Hij zou dit laten nasturen zodra beschikbaar. Nu heb ik er niet veel vertrouwen in dat dit ook zal gebeuren. De techniekers hebben al zoveel werk dat dit hoogstwaarschijnlijk vergeten zal worden. Nu staat de Internet Box+ gewoon op de grond, wat slordig is en een uitnodiging is voor beschadiging.Langs deze weg dus de vraag om mij de muurbeugel op te sturen.Alvast bedankt.
Hallo, mijn vriendin heeft een abonnement van faceapp pro al 4 maand opgezegd via googleplay, echter krijgen wij deze maand opnieuw een factuur, 1 en 28 februari zou er 4,99 euro aangerekend zijn door faceapp pro monthly maar wij hebben daar geen abonnement bij, niet viz googleplay of dergelijke, maar wordt wel door diensten van derden via proximus aangerekend. Kan iemand helpen aub?
Hallo, er is onlangs een technieker langsgeweest i.v.m. de 2.5gbps fiber die niet werkte bij ons en sinds hij langsgeweest is kan ik via mijnProximus niet meer op de instellingen van onze internetbox+. Ervoor werkte dit wel
Omdat onze oude Belgacom PLC adapters de laatste tijd nogal heel warm aanvoelen, heb ik een paar dagen geleden PLC adapters devolo magic 2 wifi 6 gekocht. Heb voor het merk Devolo gekozen omdat dit blijkbaar ook het merk is waar Belgacom/proximus vroeger mee werkte. Na installatie werkte internet goed, maar de tv bleek een probleem te zijn. Het beeld blijft telkens hangen. Als je dan verandert van kanaal, is het twee seconden goed en dan bevriest het beeld opnieuw. Ik heb dan maar Proximus helpdesk gebeld en een dame liet me de decoder rebooten met een tandenstoker en ging me na 20’ terug contacteren. De tv liep toen volledig vast en we kregen op de duur een zwart scherm. Na zo’n 20’ kreeg ik inderdaad telefoon, maar het was automatisch gegenereerd en ik kreeg de boodschap dat men onze internetverbinding zou testen. Heb dan nog een tijdje aan de lijn zitten wachten en toen kreeg ik de Engelstalige boodschap dat ze mij niet konden helpen en dat ik zelf moest terugbellen. Ik heb dan maar
wij willen pickx gebruiken om tv te kijken. Bij het opstarten wordt er gevraagd om onze locatie te mogen weten. In een reflex duwen wij op neen.Dit heeft ernstige gevolgen: wij kunnen niets kijken: geen films, tv, series, niets dus.Wij kunnen ook zelf ook manueel onze locatie delen aanvinken, Doch dit lukt ons niet, wij hebben reeds veel geprobeerd. In de meeste handleidingen is dit simpel , doch bij ons: windows 7 is het niet zo simpel.Onze vraag aan proximus: 1)verwittig de gebruiker over de gevolgen, als die vraag gesteld wordt.2) geef de gebruiker minstens een tweede kans om locatie delen aan te vinken. nu zitten wij reeds 4 dagen zonder tv, en dit nog tot dinsdagavond, volgens jullie technische dienst.3)al enkele malen jullie dienst opgebeld, zij kunnen ons niet helpen. Spijtig….
Ik ben momenteel het appartement aan het opknappen waarheen ik wil verhuizen. Oorspronkelijk had ik geen enkel probleem om via mijn laptop op proximus public wifi te gaan. Nadat de proximusklanten in het woonblok zijn overgeschakeld op fiber, kan ik nog altijd verbinding maken met proximus public wifi, maar krijg ik geen internet. Ik heb reeds tweemaal met de technische dienst gebeld. De eerste volgde het probleem en ging mij terugbellen als ik in het appartement was. Dit is helaas niet doorgegaan. Een tweede contact met een andere operator was desastreus. De man dacht dat het aan mijn wifi lag en wou een technicus sturen. Volgens mij kende de man proximus public wifi niet. In afwachting van mijn verhuis zou ik toch nog graag op de public wifi kunnen. Bij mij thuis werkt de public wifi normaal.Is er iets dat te maken heeft met de overschakeling op fiber? Of wordt de toegang bij fiber niet meer gegeven?
Hallo, had vroeger de plc van belgacom, werkte goed maar soms een kleine haperin. Decoder beneden staan en 1 boven. Wifi boven was slecht dus besloten om de magic 2 te kopen en alles vervangen. Nieuwe devolo beneden, en 2 voor boven(1 kinderkamers enkel voor wifi, onze kamer voor tv en wifi) Als we de nieuwe devolos hebben geïnstalleerd werkte alles perfect een 2 tal weken en sinds dien nieks meer, beeld blijft altijd stil staan, zowel beneden als boven. Wifi werkt perfect. Nu terug als ouwe tijd met kabel en boven geen tv meer. Wat is er aan te doen!! Grtjs
Beste,In het gebouw waar ik woon heeft men al verschillende keren fiber komen plaatsen. Nu gaat het van kwaad naar erger voor de afwerking betreft in de algemene delen. In hoofdzaak heeft men het plafond in de gang zwaar beschadigt, gaten worden niet zorgvuldig gedicht als kabelgoten zijn slecht afgewerkt. Graag wil ik hiervoor een oplossing / vergoeding.Is het mogelijk een afspraak ter plaatse te organiseren zodoende wij dit samen kunnen bespreken en bijsturen?Het gaat over de G Wstraat 11 AntwerpenIn de hoop op een positief antwoord.Mvg, De Bruyn Erik (Lid van de raad van beheer gebouw) edit moderator : privégegevens verwijderd
Beste,Plots kan ik geen Skynet mails meer versturen via mijn laptop, ik gebruik nog steeds Outlook 2010.Ontvangen lukt wel. Ik kan blijkbaar ineens geen verbinding meer maken met de uitgaande server.Dit is echt heel vervelend, ik kan niet alles via mijn smartphone versturen en webmail is echt niet handig, ik werk liever in Outlook.Kan iemand mij aub helpen want telefonisch word ik echt niet geholpen, mensen hebben geen kennis van zaken.Moet ik iets wijzigen van poorten, instellingen of hoe kan dit opgelost worden? Met vriendelijke groeten.
tot vorige week konden we op onze samsung tv’s pickx kijken via internet. Van de ene dag op de andere niet meer. Na enkele keren contact opgenomen te hebben, staan we nog geen stap verder.je moet een chromecast gebruiken je moet een decoder gebruiken je kan streamengeen oplossing dus voor het feit dat we voordien wel via internet op tv konden kijken iemand een idee wat de oorzaak/oplossing is?
op mijn oproepgeschiedenis staat sinds enkele weken dagelijks sms bericht naar hetzelfde voor mij onbekend nr, Wat is dit?/ Fout in systeem???
Ik heb de studio 100 go app geactiveerd alles werkt, maar ik kan niet via mojn mobiele telefoon casten naar mijn smart tv of chrome cast op andere tv. De knop staat niet actief in de app. Hoe op te lossen?
Ik zit in Wilrijk al sinds gisteren 13u30 24 u aan één stuk zonder internet. Contact met de helpdesk om 10u00 vanmorgen meldt dat er een algemene netwerkstoring is. Dat ging binnen het uur opgelost zijn. Intussen is het 13u00 en kog steeds niks. Maar wel pushen om naar fiber over te stappen! Dat ben ik toch niet verplicht?! Wat is dit voor service??
Hallo,Vorige weken kreeg ik nog 2300 mb/sec download snelheid in Chrome.Zonder enige reden, verlies ik sinds enkele dagen geleden ?, 900 mb/s. Dus ik heb 1400 mb/s nu.Avast Secure browser is een kopie van mijn iets oudere Chrome versie. (Extenties, bookmarks, ...)Doch krijg ik daar toch nog de volle snelheid. Dit vind ik zo’n rare situatie.Geen virussen gevonden en zo. Extensies uitzetten geeft maar 100 mb/s verschil maximum.Bij proximus zelf, alles in orde. Modem herstarten deed ook niets.Mogelijk door de laatste Chrome update ??? Ziehier de snelle Avast browser en trage Chrome. Avast Secure browser Chrome updated en zelfs oudere firefox versie.Dat dit zo’n verschil kan geven, vind ik onbegrijpelijk.Iemand een idee hierover ??
Ik heb momenteel volgende wifi installatie.Uit eerste wifi uitbreiding door 2 adapters blijft nu , na reparatie door proximus technieker (na onweer) nog 1 adapter en 1 wifi bridge over samen met wifi booster v1Komt nu ,door vervangen van modem naar wifi 6 modem er een wifi booster V2 in de plaats van booster 1.Ik neem aan dat ik de adapter en de bridge niet meer nodig heb .Maar kan iemand mij de ideale opstelling geven.En waar plaats ik de booster?Kan ik de bridge nog wel gebruiken? En zoja waar plaats ik die?
Sinds de laatste update decoder V7 werken de adult clips niet meer. Decoder reboot telkens met pickx logo
Kan niet meer inloggen. Graag hulp.
Hallo, Wij hebben een Giga Fiber pack en normaal zitten daar twee gratis Wifi boosters in. Nu heb ik zaterdag contact opgenomen met de klantendienst en expliciet gevraagd naar de Wi-fi Booster+. Vandaag komt het pakket toe en zitten er twee V2’s in… Ik bel vandaag opnieuw en nu zeggen ze doodleuk dat de + enkel voor het Ultra pakket is en dat ik maar moet upgraden om die te krijgen… De reden om de + de krijgen is omdat deze een 2.5G poort heeft (terwijl de V2 “slechts” een 1G poort heeft). Kunnen één van de Proximus-moderatoren hier duidelijkheid over geven? Het lijkt me zeer onlogisch dat het 2.5G abonnement uit de boot zou vallen.
Wanneer krijg ik mijn verjaardagscadeau van jullie want ik verjaar deze week zondag
Heeft iemand ervaring met de beta-functie van Proximus+, namelijk cashbacks?https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wallet_cashback/particulieren/support/klantenzone/proximus-plus-app/wallet-cashback-en-budget-manager/haal-meer-uit-je-aankopen-met-proximus-plus-cashbacks.html
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.