Ik kan om voor mij onduidelijke redenen mijn geboortedatum niet aanpassen, daarom wordt ik bij jullie beschouwd als een pasgeborene.
Quid?
Ik kan om voor mij onduidelijke redenen mijn geboortedatum niet aanpassen, daarom wordt ik bij jullie beschouwd als een pasgeborene.
Quid?
omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst bv hier in dit geval je geboortedatum …..
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
vul je al je gegevens in? dan kunnen we dit nakijken…
Groeten
Tina
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.