Skip to main content

Sedert anderhalf tot 2 maand is er geen ontvangst meer in Hoeselt.
Ik heb hier al meermaals voor gebeld en ondanks de vriendelijke medewerkers word ik van het kastje naar de muur gestuurd.

Wanneer worden problemen eindelijk verholpen en wat staat hier van compensatie tegenover?

@Kiks Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter inlichtingen geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer indien nog niet gebeurd, in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@Kiks Onze excuses voor het ongemak. Er is een probleem met onze antenne dat ondertussen gekend is. Eerdere herstellingen hebben het probleem jammer genoeg nog niet volledig kunnen verhelpen, maar dinsdag zal men opnieuw een onderdeel vervangen. Omwille van de weersomstandigheden is dit niet vroeger gelukt. 


Reageer