Skip to main content

Wij zitten all 3 weken zonder wifi en tv, heel af en toe eens connectie maar valt altijd terug uit.

Er is een technieker geweest 3 weken geleden maar die kon ons niet helpen, hij zei dat er lassers moesten komen.

Nu 3 weken later nog steeds geen lasser gezien. Al verschillende malen naar Proximus gebeld en telkens dezelfde uitleg, we kunnen niet in de agenda kijken van de lassers.

Na 3 weken is ons geduld een beetje op en met de examens die eraan komen, gaat onze 4g erdoor. 

Hoelang hebben jullie moeten wachten vooraleer er een lasser kwam?

Alvast bedankt voor antwoord

Stephanie 

Heb je al gevraagd aan de helpdesk of ze1TB kunnen toekennen op je GSMnummer zodat je zo toch nog wat je plan kunt trekken voorlopig en bv de smartphone ook als hotspot kunt gebruiken

PS: Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder inlichten over de stand van zaken, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er nog moest om gevraagd worden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Ja die hotspot hebben ze besproken, maar klinkt voor ons chinees 🙈😄 dan gebruik je toch nog je 4g?

Mijn gegevens zijn ingevuld, dus ben benieuwd naar antwoord.

Groeten Stephanie 

 


@StephanieGlenn89 

Inderdaad, maar je zet  die mobiele verbinding naar een wifi verbinding via deze Wifi-hotspot, dat wil zeggen  dat je bv met een toestel die geen mobiele verbinding kan maken bv met je laptop op het internet kunt via wifi .

zie → Hoe wifi-hotspot maken op smartphone ? | Proximus

Ja die hotspot hebben ze besproken, maar klinkt voor ons chinees 🙈😄 dan gebruik je toch nog je 4g?

Mijn gegevens zijn ingevuld, dus ben benieuwd naar antwoord.

Groeten Stephanie 

 

 


Dag stefanie,  

 

Hier hetzelfde probleem. Hoe lang heeft het bij jullie geduurd vooraleer jullie geholpen waren? 

 

Mvg, 

Gerd Boons

 


@Gerd B 

elke situatie is anders… jammer dat je problemen ervaart.

We hebben je klantgegevens doorgestuurd naar de technische dienst voor oplossing.

mvg

Tina


Reageer