Skip to main content

Inmiddels 3 weken geleden werd op 7/11 order : R000000110000VRQM6-1 geannuleerd.

ik heb hiervan nog steeds de terugbetaling niet ontvangen.

klantenservice heeft altijd een ander antwoort, iemand zegt na 2 weken andere na 5 werkdagen..

wanneer zou ik dit bedrag nu terugbetaald krijgen?

@Angellaperre 

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm je vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Volgens een betrouwbare (ex?)moderator hier op het forum kan de terugbetaling tot 6 weken duren. Dat was  in 2023.


@Martin is gebeurd.


@Angellaperre  Ik doe navraag en laat je nog feedback


@Angellaperre  De financiele dienst laat weten dat de terugbetaling vandaag is uitgevoerd. Groetjes