Skip to main content
Beantwoord

terugbetaling

  • 28 november 2024
  • 5 reacties
  • 96 Bekeken

Inmiddels 3 weken geleden werd op 7/11 order : R000000110000VRQM6-1 geannuleerd.

ik heb hiervan nog steeds de terugbetaling niet ontvangen.

klantenservice heeft altijd een ander antwoort, iemand zegt na 2 weken andere na 5 werkdagen..

wanneer zou ik dit bedrag nu terugbetaald krijgen?

Beste antwoord door Luc.M

@Angellaperre  De financiele dienst laat weten dat de terugbetaling vandaag is uitgevoerd. Groetjes

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

Martin
  • 28 november 2024

@Angellaperre 

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm je vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • 28 november 2024

Volgens een betrouwbare (ex?)moderator hier op het forum kan de terugbetaling tot 6 weken duren. Dat was  in 2023.


@Martin is gebeurd.


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 29 november 2024

@Angellaperre  Ik doe navraag en laat je nog feedback


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2 december 2024

@Angellaperre  De financiele dienst laat weten dat de terugbetaling vandaag is uitgevoerd. Groetjes