Skip to main content
Vraag

Foutmlding: Gratis WiFi booster

  • 1 december 2024
  • 3 reacties
  • 54 Bekeken

Beste,

Ik zou graag gebruik maken van de eerste gratis WiFi booster die inbegrepen is in ons Flex pack. Ik heb getracht dit via de MyProximus app aan te vragen, maar ik krijg de foutmelding: “Je hebt reeds een bestelling lopen bij Proximus. Je kunt geen optie online bestellen zolang uw vorige bestelling niet is verwerkt. Je kan later opnieuw proberen.” Vermoedelijk een oude bestelling die niet op status “afgewerkt” staat aan jullie kant? Zouden jullie dit voor mij kunnen nakijken 

Met vriendelijke groeten,

Ludo 

This topic has been closed for comments

3 reacties

Martin
  • 33553 reacties
  • 1 december 2024

@Ludo Vincken 

Indien het nog niet gebeurd zou zijn en omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst/belangrijk acht. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".  Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 1 december 2024
Martin schreef:

@Ludo Vincken 

Indien het nog niet gebeurd zou zijn en omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst/belangrijk acht. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".  Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Is gebeurd! 


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 2 december 2024

@Ludo Vincken deze zal woensdag besteld worden door Bpost