Skip to main content
Vraag

heractivatie

  • 25 May 2024
  • 2 reacties
  • 29 Bekeken

Mijn openstaande factuur is betaald, gisteren, de medewerker zei vandaag 4x na het bellen dat mijn diensten binnen de 4 u zouden gereactiveerd worden maar nog steeds niets. Ik ben slecht te been en val regelmatig, mijn alarmsysteem werkt niet meer omdat mijn vaste telefoonlijn ook afgesloten is. Ik ben al meer dan 10 jaar klant en heb slechts 1x vergeten te betalen . 

2 reacties

@Sylvie Ninite 

Spijtig genoeg komen er hier geen PX moderatoren langs tijdens het weekend, wel de helpdesk blijft bereikbaar tijdens het weekend op gratis nummer 080022800.

Maar omdat de PX moderatoren u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze maandag terug langskomen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of nuttig acht ivm je probleem.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Sylvie Ninite

ik zie de betaling inderdaad geboekt,

er is ook een lopend dossier.

op dit moment merk ik geen blokkering op je dienst en er is verbruik op de vaste lijn.

kan je me bevestigen dat het OK is?

groeten

Tina

Reageer