Mijn openstaande factuur is betaald, gisteren, de medewerker zei vandaag 4x na het bellen dat mijn diensten binnen de 4 u zouden gereactiveerd worden maar nog steeds niets. Ik ben slecht te been en val regelmatig, mijn alarmsysteem werkt niet meer omdat mijn vaste telefoonlijn ook afgesloten is. Ik ben al meer dan 10 jaar klant en heb slechts 1x vergeten te betalen .
Spijtig genoeg komen er hier geen PX moderatoren langs tijdens het weekend, wel de helpdesk blijft bereikbaar tijdens het weekend op gratis nummer 080022800.
Maar omdat de PX moderatoren u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze maandag terug langskomen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of nuttig acht ivm je probleem.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
ik zie de betaling inderdaad geboekt,
er is ook een lopend dossier.
op dit moment merk ik geen blokkering op je dienst en er is verbruik op de vaste lijn.
kan je me bevestigen dat het OK is?
groeten
Tina
Ik heb hetzelfde probleem we zijn nu al 5 dagen bezig met dit op te lossen telkens krijgen we te horen je moet 4 uur wachten tot alles inorde is na 4 uur blijft alles nog steeds hetzelfde ook als we in de chat komen hebben we al 2 keer voorgehad dat we 1 uur wachten op een collega waarna we het gewoon hebben opgegeven nu zijn we nog steeds bezig met dit op te lossen zonder resultaat
het spijt me, de heractivatie van je producten verloopt niet zoals gepland.
Techn dienst is op de hoogte en doet zijn best om op te lossen.
mvg,
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.