Vraag

Getrouwheidspremie

  • 4 January 2024
  • 12 reacties
  • 216 Bekeken

kunnen jullie eens nakijken of ik in aanmerking kom voor een getrouwheidspremie?

 


12 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Maikel_01 U geniet al van een korting namelijk Korting Internet For Employees. Beide kortingen zijn spijtig genoeg niet combineerbaar.Groetjes,Joel

Mag ik vragen na te kijken of we in aanmerking komen voor getrouwheidspremie? We zijn al trouwe klant bij proximus sinds 1988.

Reputatie 7
Badge +3

@Rioke  Dit is in orde. je krijgt er een mail van. groetjes 

Ik ontvang sms van proximus met boodschap dat product werd geactiveerd. Gsm nr waarvoor de wijziging werd uitgevoerd 0479359519.

En nog een sms met zelfde boodschap en 2e gsm nr 0479277507.

Wat betekent dit eigenlijk? Ik vroeg gewoon de getrouwheidspremie aan voor trouwe klant op ons pack?

Reputatie 7
Badge +3

@Rioke  Ja inderdaad dit is toegevoegd Deze getrouwheidsheids is een product in ons systeem.

Ik ontvang sms van proximus met boodschap dat product werd geactiveerd. Gsm nr waarvoor de wijziging werd uitgevoerd 0479359519.

En nog een sms met zelfde boodschap en 2e gsm nr 0479277507.

Wat betekent dit eigenlijk? Ik vroeg gewoon de getrouwheidspremie aan voor trouwe klant op ons pack?

Juist de email ontvangen met uitleg. Bedankt voor de premies!

Reputatie 7
Badge +3

@Rioke  Ja, best de mail bekijken

Goeiemorgen, het is terug een jaar verstreken kunnen jullie mijn internet korting van 5€ terug verlengen voor een jaar vanaf april 2024 aub of als er andere interessante kortingen zijn gelieve deze dan toe te passen aub 

Mvg Agna Provoost 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Anja.P we doen het nodige. Bevestigingsmail volgt! Groetjes, Heidi

Reputatie 1
Badge

kunnen jullie eens nakijken of ik in aanmerking kom voor een getrouwheidspremie?
ik heb proximus maxi internet 

rudy Boumon

Reputatie 7
Badge +3

@murdock 1 

ik laat nakijken wat kan.

Na toekenning wordt een bevestiging gestuurd.

mvg

Tina

Dag @Anja.P we doen het nodige. Bevestigingsmail volgt! Groetjes, Heidi

Heb al alles ontvangen bedankt alvast 

Mvg Agna 

Reageer