Skip to main content
Vraag

persoonlijke gegevens

  • November 29, 2024
  • 2 reacties
  • 50 Bekeken

Ik kan om voor mij onduidelijke redenen mijn geboortedatum niet aanpassen, daarom wordt ik bij jullie beschouwd als een pasgeborene.

Quid?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • November 29, 2024

@Roland Van Hulle 

omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst bv hier in dit geval je geboortedatum …..
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • December 3, 2024

@Roland Van Hulle 

 

 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

 

vul je al je gegevens in? dan kunnen we dit nakijken…

Groeten

Tina