Skip to main content

Beste

ik ben al klant ondertussen bij proximus. Ze zijn alles komen installeren enzovoort. Op de factuur staat een klantennummer die ik dus heb geprobeerd om in te loggen en het zegt dat er een fout is. Mijn telefoonnummer is normaal ook overgezet naar proximus maar ik ben momenteel nog steeds op mijn simkaart van andere provider bezig. Het is nog niet afgesloten. Er komt ook op te staan dat ik geen producten heb terwijl dit wel zo is. Wat moet ik doen?

met vriendelijke groeten 

Charis Embrechts

0494xxxx14

@Charis Embrechts 

Waarschijnlijk is nog niet alles doorgestroomd als  je nog maar onlangs klant bent en omdat de PX moderatoren dit zouden kunnen beter/vlotter verder onderzoeken: 
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst/belangrijk acht. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

@Charis Embrechts  Blijkbaar moet er wat misgegaan zijn met je order en is er geen import geweest van je mobiele nummer. IK heb het order opnieuw uitgevoerd. Je gaat opnieuw een Sim ontvangen hiervoor. Zodra je deze gebruikt zal de overdracht plaatsvinden. Wat je My Proximus betreft zie ik dat er al een account is maar enkel op een mobile. Zal ik dit wissen zodat je eentje kan aanmaken op je goede klantnummer? Je ontvang dan een uitnodiging hiervoor.

@Charis Embrechts  Mogelijks gaat de uitnoding naar je spam/ongewenste

Reageer