Skip to main content

Beste, 

ik betaal blijkbaar maanden lang voor iets dat ik niet heb. Ik had ook gebeld om disney abonnement stop te zetten omdat het toch niet werkt en het blijkt dat ik toch alle die maanden gewoon betaal voor iets dat niet geactiveerd is op mijn tv, ik wil graag weten of ik recht heb om mijn geld terug te krijgen want dat is toch niet normaal?.

@Chaimaa-boubgh 

omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen:
Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst/belangrijk acht. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@Chaimaa-boubgh 

inderdaad, zoals gevraagd: vul je profiel in zodat we kunnen nakijken…

 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten


Reageer