Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Ik en een vriend wandelen vaak samen (In Oostende en buitenwijken).Op einde wandeling kijken we op Google maps naar parcour dat we hebben afgelegd.Mijn vriend heeft Telenet One mobiele abonnement en hij kan mooi wandel parcour zien. vb cirkel rond een grote meer dat we hebben rond gewandeld.Ik heb Proximus Mobilus Full control S abonnement.Als ik kijk naar Google maps zie ik locaties waar ik tijdens wandeling niet hebt gepasseerd.We hebben beide dezelfde GSM, Samsung Galaxy S20FE en 4G + WIFI + Bluetooth staat aan van ons.Bij vriend is vaak 5G via Telenet.Als proef op de som heb ik Proximus simkaart geswapped in mijn smartphone met deze uit mijn tablet die een Telenet One More mobiele abonnement is en daar was parcour ook correct.GSM zit in beide gevallen in dezelfde heuptas.Wat zou de oorzaak zijn dat via Proximus simkaart wandel parcour onnauwkeurig is?Ik vermoed dat het te maken heeft dat mijn abonnement maximaal 4G aankan en vriend 5G.En dat er minder 4G masten zijn in de buurt zod
Vandaag langs geweest in de winkel in de Veldstraat in Gent voor een clear coating cover. Toen de coating erop lag, toonde de medewerker mij een lijn in het midden. Ik vroeg waarom er een lijn op zat en hij vertelde dat de cover in twee stukken wordt aangebracht. Heel raar. Ik had op dat moment al betaald (40 euro). Eenmaal thuis heb ik heel wat opzoekwerk verricht, maar nergens vond ik een dergelijke coating die in twee delen moet aangebracht worden. Enige feedback hierover, want ik ben niet echt 100% tevreden.
Heb deze besteld met een verlenging van mijn abbonement, echter heb ik geen bevestigingmail gekregen ook niet mij ongewenst.
Beste Is het mogelijk om een leveringsdatum te krijgen.Bestelling : R4WEBSHOP045920848 Met vriendelijke groetjes
Iemand toevallig een Pixel 9 (Pro of andere) besteld?En deze al geleverd gekregen?Want voor de promo van terugbetaling is het IMEI nr van de Pixel nodig.Ik krijg bij mijn bestelling geen leverdatum te zien. Volgens de MyProximus is het materiaal op voorraad maar als ik doorklik krijg ik een foutmelding.
Iemand die mijn pre order kan opvolgen of kan laten weten wanneer hij geleverd word? Nog steeds geen bevestiging ontvangen!Ik heb de Iphone 16 besteld op 14 september.Bestelnummer: R000000110000V3CW6Klanten nummer: 32144578Alvast bedankt!!!
Iemand die mijn pre order kan opvolgen of kan laten weten wanneer hij geleverd word? Nog steeds geen bevestiging ontvangen!Ik heb de Iphone 16 besteld op 14 september.Bestelnummer: R000000110000V3CW6Klanten nummer: 32144***Alvast bedankt!!!
ik wil mijn abonnement omschakelen naar Business Mobile Essential maar loop steeds vast op "Selecteer je ondernemingsvorm" Er staat niets om te selecteren. Hoe kan ik dan mijn abonnement wijzigen?
Ik gebruik iOS sedert de eerste beta. En tijdens de verschillende beta releases is er eentje geweest waar RCS actief was (geen idee welke release). Maar na de volgende release was RCS weer verdwenen. En dat is tot op heden zo. Ik zit nu op de RC van iOS 18 (zelfde buildnummer als officiële release). Maar geen RCS beschikbaar.Zou het kunnen dat proximus dit nog niet geactiveerd heeft?
Geruime tijd word ik gemakkelijk twee keer per dag opgebeld door het nummer 02 235 40 00. Als je de oproep beantwoord, krijg je een bandje te horen. Als je iets zegt of vragen stelt, dan reageert men niet. Er zit niets anders op dan de verbinding te verbreken.Toch blijft men mij bellen met telkens hetzelfde fenomeen.Blijkbaar moet er ergens een computerfout zijn bij Proximus. Waarom antwoord men niet als ik opneem? Ik spreek niet tegen computers die toch niet antwoorden als je ze iets vraagt. Daarenboven spreekt men ook niets in op het antwoordapparaat als je niet opneemt. Waarom belt dat ding mij steeds op? Waarom reageert da ding niet als je opneemt? Wat me ook stoort. Ik wordt altijd opgebeld tijdens vergaderingen etc… Als je dan zelf naar het nummer belt (na de vergadering), dan zegt een bandje dat Proximus niet bereikbaar is via dit nummer en dat je naar 0800 xxxx moet bellen. Op 0800 weet van niets. Tsja…Ik ben het serieus beu aan het worden.Als men mij wil bereiken, dan doet me
Wie heeft nog problemen met Pickx App new die niet werkt op een smartphone?Foutcode 16 die blijkbaar niet kan opgelost worden door Proximus.
Ik heb een gsm abonnement als onderdeel van mijn flex pack.Ik heb tevens een tweede gsm met een pay and go kaart.Kan ik de pay and go kaart vervangen door een vast abonnement en aan mijn bestaande abonnement toevoegen met behoud van het pay and go nummer?
Hello,We zijn sinds 1.5 jaar klant bij Proximus na meer dan 10 jaar Telenet en moet zeggen dat het serieus tegen valt tot nu toe… Gelukkig zijn er al wat zaken aangepakt (zoals een deftige tv gids) maar we blijven problemen hebben met het tv kijken. De issues zijn de volgende:- Geen geluid: op te lossen door te herstarten met de knop achteraan.- Geluid en beeld niet gelijk: zelfde oplossing als hierboven.- Afstandsbediening reageert niet: ook op te lossen door te herstarten (batterijen zijn goed)- Reactiesnelheid is verschrikkelijk traag, het lijkt dat de hardware ofwel niet krachtig genoeg is of de software niet goed geschreven is.- Geen beeld: ook op te lossen door te herstarten. Los van bovenstaande foutmeldingen komt ook soms een random Pxxx melding waardoor het toestel ook moet herstart worden… We hebben een paar weken terug een nieuwe decoder ontvangen en geplaatst maar hiermee zijn de problemen niet opgelost, ze lijken zelfs nog frequenter voor te vallen. Graag hebben we hiervoo
Hallo iedereen 👋 Wij zijn verheugd jullie te melden dat de diensten “Visual Voice Mail” en “Rich Communication Services” (RCS) vanaf nu beschikbaar zijn bij Proximus met de iOS 18-update voor iPhone 😱 Met Visual Voice Mail beheer je je voicemails intuïtief en efficiënt, rechtstreeks vanuit je gebruikersinterface. Je kan je voicemails bekijken, beluisteren en wissen zonder je voicemail te hoeven bellen. Visual Voicemail en Voicemail van je gsm | Proximus Rich Communication Services (RCS) verrijkt je berichtenervaring met geavanceerde functies zoals het delen van bestanden, groepsdiscussies en leesbevestigingen, allemaal geïntegreerd in je eigen berichtenapplicatie. RCS activeren op je Iphone We zijn ervan overtuigd dat deze langverwachte nieuwe functies je gebruikerservaring enorm zullen verbeteren en we nodigen je uit om ze vandaag nog te ontdekken. Voor vragen kan je steeds bij ons terecht. Het Proximus-team
Vanaf nu is de functie “Visual Voice Mail” ook beschikbaar bij Proximus op “One UI 6.1.1” voor compatibele Samsung-apparaten.Met deze nieuwe functie kunt u:Uw voicemails direct op uw scherm bekijken. Uw berichten efficiënter beheren dankzij een intuïtieve interface. Voicemails eenvoudig beluisteren, verwijderen en beantwoorden.Hoe activeert u Visual Voice Mail op One UI 6.1.1?Wij zijn ervan overtuigd dat deze langverwachte nieuwe functies uw gebruikerservaring aanzienlijk zullen verbeteren.Wij blijven uiteraard tot uw beschikking.Het Proximus-team
Mijn dochter is haar iphone kwijtgespeeld.Ze kan momenteel niet om een nieuwe simkaart gaan want ze is in langdurige opname.Zou de simkaart opgestuurd kunnen worden naar haar huisadres? Mvg
Ik bestelde vorige vrijdag de iphone 16 pro.ik kan deze echter nergens opvolgen, ik heb hiervan geen track and trace gekregen of een leveringsdatum.
Tech is vandaag Giga Fiber komen installeren, echter kan ik geen producten toevoegen.Het lijkt erop dat ik geen beheerder ben, en ik vind ook nergens de optie om mij beheerder te maken.Edit: Volgens de chat support moet ik wachten op mijn eerste aanrekening voor de activatiecode.. Dit kan toch niet de bedoeling zijn? 2de TV is dan waardeloos op dit moment.
ik heb vandaag de Iphone 16 pro besteld, alleen heb ik hier nooit een bevestiging van gekregen.Zou ik de e-mail nog krijgen en is hij wel goed besteld?
Ik heb op 13 september iphone 16 pro max besteld R4WEBSHOP045901209 dit is mijn bestelnummer. Wordt het morgen geleverd?
Beste, Ik heb een Flex giga pack.Voor het verbinden van de TV achteraan heb ik een wifi booster V2 gekregen, maar moet dit normaal geen wifi booster+ zijn? Mvg
Ik zou graag mijn oude mailbox dirk.txxxxx@skynet.be afsluiten.Zouden jullie dit kunnen doen aub?
Beste ik zou mijn gsm in 1 keer willen betalen.
Hey Iedereen, Iemand enige idee wanneer we de nieuwe iphone 16 ontvangen? Krijgen we het op de 20ste of kan dit nog weken duren? Ik heb online mijn pre order gedaan op 14 september. Groetjes Ana
Hallo,Gisteren kreeg ik onverwacht 2 jonge mannen aan de deur die beweerden voor Proximus te werken. Ze kwamen praten over “fiber” (beschikbaar in mijn straat) en beweerden dat ik 1Gbps down krijgen met telefonie (vast), televisie, mobiel en Netflix voor minder dan dat ik nu betaal voor mijn ADSL van 100Mbit. ADSL kenden ze blijkbaar niet en ze beweerden ook dat ik met fiber 1Gbps UPLOAD zou hebben. Volgens de Proximus site is het maximaal 200Mbps (kost 15 euro extra bovenop het 1Gb abonnement “Internet + Mobiel”, in totaal met “ Mobile Flex M” kom ik nog aan 105,99 euro), dus er klopt iets niet. Zijn deze gasten echte Proximus medewerkers of personen met andere bedoelingen?Klantendienst geeft geen duidelijk antwoord.Iemand enige ervaring met deze jongens?Met vriendelijke groeten,Dirk Lankens
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.