De kabel van proximus is gisteren loskomen uit de voorgevel. Dit is reeds gisteren gemeld. Ik wil graag weten wanneer gemaakt kan worden. Thuiswerk is nu niet mogelijk. Vakantiedagen opnemen kan niet.
Vriendelijk groet
De kabel van proximus is gisteren loskomen uit de voorgevel. Dit is reeds gisteren gemeld. Ik wil graag weten wanneer gemaakt kan worden. Thuiswerk is nu niet mogelijk. Vakantiedagen opnemen kan niet.
Vriendelijk groet
Klantnummer: xxx
Edit moderator : privégegevens verwijderd
Aangezien de Proximus medewerkers/moderatoren maar pas maandag hier terug langskomen is het mss beter, indien je dit wenst, van toch vandaag of morgen eens te bellen naar de helpdesk op het gratis nummer 0800 22 800, of ze daar iets meer weten over de duur van de herstelling.
Als je een mobiel abonnement hebt kun je ze vragen om tijdelijk gratis data op te laden zodat je via deze weg toch nog op het internet kunt en je smartphone eventueel als hotspot gebruiken zodat ook nog een evt ander toestel via die hotspot op het internet kan (→ hier als ander voorbeeld werden ook eventuele oplossingen besproken of → hier ook).
Ik ga dit topic afsluiten . Het andere topic dat je geopend hebt hierover, is beantwoord ondertussen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.