Skip to main content

Beste 

Reeds 21 nov een toestel besteld en ontvangen maar nog steeds geen factuur ontvangen mits we deze nodig hebben voor de cashback en de boekhouding uiteraard 

Mvg 

@Moerman 

Het je ook in je spammail gekeken of die daar niet terecht gekomen is.

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst/belangrijk acht. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Heb dit in orde gebracht

 


Zouden ze dit reeds bekeken hebben ?

 

Mvg 


@Moerman  Het best is dat je het  aankoopbewijs (Proximus-contract + betaalbewijs) gebruikt dat u ontvangen heeft via mail.


Ik heb geen aankoopbewijs 

Is deze per ongeluk gewist geweest in de spam folder of dergelijk ik weet het niet maar ik heb de factuur nodig voor de cashback eindigt

Mvg malcolm


En op my proximus vind ik deze ook nergens terug

Mvg


Beste,

Ik zit met hetzelfde probleem,ik heb ook geen aankoopbewijs🤷‍♀️

Al 2x gebeld naar klantendienst.

Na telefonisch contact moest ik een mailtje sturen naar dit adres:

Customercare@ac-systems.com

Ik wacht nu de feedback af.

@Moerman mss kan je ook al eens mailtje sturen naar dit adres en kunnen we mss elkaar op de hoogte houden?(klantnummer vermelden in de mail)

 

Mvg Heidy


En op my proximus vind ik deze ook nergens terug

Mvg

Beste,

Ik zit met hetzelfde probleem,ik heb ook geen aankoopbewijs🤷‍♀️

Al 2x gebeld naar klantendienst.

Na telefonisch contact moest ik een mailtje sturen naar dit adres:

Customercare@ac-systems.com

Ik wacht nu de feedback af.

@Moerman mss kan je ook al eens mailtje sturen naar dit adres en kunnen we mss elkaar op de hoogte houden?(klantnummer vermelden in de mail)

 

Mvg Heidy


En op my proximus vind ik deze ook nergens terug

Mvg

Beste,

Ik zit met hetzelfde probleem,ik heb ook geen aankoopbewijs🤷‍♀️

Al 2x gebeld naar klantendienst.

Na telefonisch contact moest ik een mailtje sturen naar dit adres:

Customercare@ac-systems.com

Ik wacht nu de feedback af.

@Moerman mss kan je ook al eens mailtje sturen naar dit adres en kunnen we mss elkaar op de hoogte houden?(klantnummer vermelden in de mail)

 

Mvg Heidy

Sorry,je moet naar dit email adres ook niet sturen.

Dit was mijn antwoord:

 

Beste,

 

Gelieve je hiervoor tot Proximus te wenden aub.

Wij zijn Proximus niet en kunnen jou dus geen factuur bezorgen van een toestel dat je bij hun hebt aangekocht.

 

Alvast bedankt

 

 

Met vriendelijke groeten - Cordialement – Best regards, 

 

 

A logo with colorful shapesDescription automatically generated

Veerle

Sales Coördinator Specialist

 

 

 

 

Afbeelding met tekenfilm, tekstAutomatisch gegenereerde beschrijving

 

 

ac-systems.com

 

 


Dag ​@Moerman dossier 55652004 opgemaakt, onze achterliggende dienst doet het nodige!


Dag ​@HeidyV jouw factuur werd intussen per post verzonden. Groetjes, Heidi


Ok dank u 


@Moerman ook jouw factuur is onderweg!


Reageer