Beste
Reeds 21 nov een toestel besteld en ontvangen maar nog steeds geen factuur ontvangen mits we deze nodig hebben voor de cashback en de boekhouding uiteraard
Mvg
Beste
Reeds 21 nov een toestel besteld en ontvangen maar nog steeds geen factuur ontvangen mits we deze nodig hebben voor de cashback en de boekhouding uiteraard
Mvg
Het je ook in je spammail gekeken of die daar niet terecht gekomen is.
Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst/belangrijk acht. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Heb dit in orde gebracht
Zouden ze dit reeds bekeken hebben ?
Mvg
Ik heb geen aankoopbewijs
Is deze per ongeluk gewist geweest in de spam folder of dergelijk ik weet het niet maar ik heb de factuur nodig voor de cashback eindigt
Mvg malcolm
En op my proximus vind ik deze ook nergens terug
Mvg
Beste,
Ik zit met hetzelfde probleem,ik heb ook geen aankoopbewijs♀️
Al 2x gebeld naar klantendienst.
Na telefonisch contact moest ik een mailtje sturen naar dit adres:
Ik wacht nu de feedback af.
Mvg Heidy
En op my proximus vind ik deze ook nergens terug
Mvg
Beste,
Ik zit met hetzelfde probleem,ik heb ook geen aankoopbewijs♀️
Al 2x gebeld naar klantendienst.
Na telefonisch contact moest ik een mailtje sturen naar dit adres:
Ik wacht nu de feedback af.
Mvg Heidy
En op my proximus vind ik deze ook nergens terug
Mvg
Beste,
Ik zit met hetzelfde probleem,ik heb ook geen aankoopbewijs♀️
Al 2x gebeld naar klantendienst.
Na telefonisch contact moest ik een mailtje sturen naar dit adres:
Ik wacht nu de feedback af.
Mvg Heidy
Sorry,je moet naar dit email adres ook niet sturen.
Dit was mijn antwoord:
Beste,
Gelieve je hiervoor tot Proximus te wenden aub.
Wij zijn Proximus niet en kunnen jou dus geen factuur bezorgen van een toestel dat je bij hun hebt aangekocht.
Alvast bedankt
Met vriendelijke groeten - Cordialement – Best regards,
| Veerle Sales Coördinator Specialist |
|
|
|
|
Dag
Dag
Ok dank u
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.