Skip to main content

mbt E-press : mijn proximus en HLN account zijn gekoppeld (volgens status op Proximus website). Ik kan echter niet alle artikels lezen. De Klantendienst van HLN vraagt mijn GID code bij Proximus op te vragen om het probleem verder te kunnen onderzoeken. Kunnen jullie die mij geven zodat ik verder kan met de klantendienst van HLN

Via Chatfunctie van Proximus klantendienst geprobeerd maar na 90 minuten wachten een “live” medewerkers heb ik de chat gestopt. 

@KVerachtert Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze morgen hier de draad terug opnemen: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke/belangrijke privé info vermelden. de vraagstelling. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

@KVerachtert 

ik heb het gid nr in “ticket” geplaatst in je forum profiel

Er staat ook een ander bericht, als dat niet meer ter zake doet: te verwijderen om verwarring te voorkomen?

Kijk zeker ook eens op https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/klantenzone/voordelen-en-diensten/my-e-press-lezen/hln-of-le-soir-digitaal-lezen.html

heel vaak is het een inlogprobleem waardoor je +artikels niet kan lezen?

ik hoop dat het vlug in orde komt…

mvg

Tina

Aanpassingen in mijn profiel/ticket zijn uitgevoerd. 

@KVerachtert  Is het gelukt met het GID-nr dat in je profiel was geplaatst ? Als het niet lukt geef je hier maar een seintje, dan contacteren wij HLN nog eens voor je. Hier staat de configuratie goed om de artikels te kunnen lezen. 

Reageer