Skip to main content

Ik heb vandaag een iPhone 16 plus gekocht met Proximus abonnement aan 399€ aankoop + Proximus abonnement. 

in de winkel zei de bediende dat ik 100€ korting krijg als ik bestel tijdens de black Friday deals dit weekend.

echter bestelde ik een toestel dat niet op stock was en via Proximus zelf geleverd wordt aan huis, ik moet dus zelf mijn 100€ korting aanvragen via Proximus. 

mijn vraag is nu hoe ik dit via Proximus kan regelen vooraleer mijn factuur van 399€ te betalen?

@Arnie9000 

Ter info: Op de Proximus site vind ik het volgende :

Beste smartphones met of zonder abonnement Black Friday| Proximus

Of de Proximus shops dan nog iets speciaals doen dat weet ik echter niet?

Omdat de Proximus moderatoren je eventueel meer info zouden kunnen geven, noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst/belangrijk acht. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

@Arnie9000  Voor de Black Friday actie van € 100 cashback op een toestel dat niet op voorraad is, kan de klant de cashback aanvragen via de website proximus.myactions.eu zodra het toestel weer beschikbaar is.

Ik heb een abonnement afgesloten in de winkel in Halle en zou de blackfriday korting van eerste twee maanden gratis krijgen. Het definitieve activeren van het abonnement ging niet in de winkel en moest met behulp van een actie van het hoofdkantoor worden geregeld. 

Dit was kort daarna bij thuiskomst geregeld en ik maak nu gebruik van dit abonnement. Bij het bellen naar de hulodesk die avond verzekeerde de dmedewerker van de helpdesk dat de korting zou worden toegepast.

Nu kreeg ik toch gewoon de rekening voor de eerste maand en de support desk vertelde mij toen ik belde dat Proximus nooit gratis abonnementen aanbiedt (ook niet voor de eerste 2 maanden).

Als compensatie wordt mijn eerste maand gecrediteerd

Dag ​@pboelaar als je in het klantprofiel de gegevens aanvult kijken wij graag verder na. Groetjes, Heidi

Reageer