Skip to main content

Helaas wachten wij al maanden op een aansluiting van proximus.

Onze wachtleidingen liggen al enkele maanden klaar maar het lukt proximus blijkbaar niet om een aansluiting in orde te maken.. Of de juiste technieker te sturen met het juiste meriaal...

We wonen althans niet zo afgelegen maar toch zeggen de techniekers dat wij niet aan te sluiten zijn..

allicht iets moeilijker omdat da kabel aan de overkant ligt.. maar dan nog…

het is nu december.. al 3 maanden duurt dit spelletje..

@DDN  Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen om meer info hieromtrent te geven: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke privé info vermelden/belangrijk acht . Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Ter info

We wonen althans niet zo afgelegen maar toch zeggen de techniekers dat wij niet aan te sluiten zijn..

allicht iets moeilijker omdat da kabel aan de overkant ligt.. maar dan nog…

 

Proximus doet reeds geruime tijd geen ondergrondse boringen meer van de ene kant van de straat naar de andere zijde van de straat

 

In principe kunt u nagaan of u al dan niet op een vaste net aansluitbaar bent via onderstaande website

ibpt | Dataportaal - Atlas van vaste lijnen

Mogelijks kan u wel na ruggespraak/akkoord van de gemeente een dergelijke ondergrondse boring zelf laten uitvoeren door een bedrijf X (waarna Proximus er een introductiekabel doortrekt)


Reageer