Skip to main content

Vrijdag 13 december om 8 uur ingebeld voor een probleem. De persoon aan de lijn had verschillende testen gedaan en vertelde dat er een technieker moest langskomen. Ze zouden op dezelfde dag langskomen tussen 12:30 en 17uur. Daar heb ik ook een bevestigings mail van gekregen. Rond 16:30 voelde ik de bui al hangen. Ik heb toen beginnen bellen naar de klanten/ technischedienst. en dit non stop tot 19:30.

Van de verschillen personen ( het waren er heel veel) kreeg ik keer op keer een ander verhaal. Jaja mevrouw technieker kom nog zeker langs, de technieker zit waarschijnlijk nog in de file, oei maar ik zie dat je dan toch niet op de planning staat naar we moeten een nieuwe afspraak maken. 

We de afspraak heb ik zelf aangemaakt en dit kon ten vroegste op dinsdag 17 dec.

Dit wil zeggen verlof moeten nemen op vrijdag 13 dec, niet kunnen werken zaterdag en zondag, maandag en dinsdag. wie o wie gaat dit betalen het verloren inkomen. En welke garantie is er dat er dinsdag wel iemand langskomt?

Waarom kunnen jullie medewerkers niet allemaal hetzelfde meegeven aan een klant?

Wel jammer dat ik zelf 11 jaar heb gewerkt voor proximus en dan nog voor de klantendienst. Maar nog nooit heb ik de klant voorgelogen.

@Sofied 

Ik veronderstel dat je uw gegevens un je forumprofiel al aangevuld hebt, indien niet en omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen/inlichten omtrent een afspraak met de technieker, als ze maandag hier de draad terug opnemen: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke privé info vermelden of nog belangrijk acht i.v.m. met je vraagstelling. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reageer