Skip to main content

Sinds vrijdag 6/12 geen vast internet door beschadigde kabel aan voorgevel. Sinds gisteren (5dagen later) eindelijk extra mobiele data. Voor ons is dat echter geen oplossing. Dat kan maar op 1 gsm nr en als ik ga werken kunnen familieleden niet op internet. Vrij problematisch als je moet studeren.

Kan er mij iemand vertellen wanneer die kabel gemaakt kan worden en kan je mobiele data bijkrijgen op meerdere nummers?

Dankjewel alvast voor het antwoord. 

Mvg

 

@Proximus-Moderatoren 

@Kristien1966 had hiervoor al een topic opgestart 4 dagen geleden → hier


@Kristien1966 Ik heb ook op de 2 andere nummers van je abonnement extra data toegevoegd. Mijn excuses dat dit niet onmiddellijk gebeurd is. 

Voor de afspraak heb ik gevraagd aan de persoon die je werkbevel behandelt, je op de hoogte te houden. 


Dankjewel voor deze snelle reactie!


@Kristien1966 Er zal opnieuw een technieker ter plaatse moeten komen. Ik heb een afspraak ingeboekt voor morgenochtend. Normaalgezien zou je daar op je gsm ook een bevestiging van gekregen moeten hebben. Als dit niet past voor je, kan je de afspraak verzetten via MyProximus


Reageer