@DDN Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen om meer info hieromtrent te geven: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke privé info vermelden/belangrijk acht . Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Ter info
We wonen althans niet zo afgelegen maar toch zeggen de techniekers dat wij niet aan te sluiten zijn..
allicht iets moeilijker omdat da kabel aan de overkant ligt.. maar dan nog…
Proximus doet reeds geruime tijd geen ondergrondse boringen meer van de ene kant van de straat naar de andere zijde van de straat
In principe kunt u nagaan of u al dan niet op een vaste net aansluitbaar bent via onderstaande website
ibpt | Dataportaal - Atlas van vaste lijnen
Mogelijks kan u wel na ruggespraak/akkoord van de gemeente een dergelijke ondergrondse boring zelf laten uitvoeren door een bedrijf X (waarna Proximus er een introductiekabel doortrekt)