- Even een situatie schets :
Ikzelf en mijn zoon zijn beiden streamers op twitch/youtube /etc..
Ik heb vier kinderen in totaal, dus de andere drie zitten ook op het netwerk, net zoals toestellen : droogkast/wasmachine/verwarming/airco /etc…
Laatst ondervinden wij dat ons netwerk toch wel verzadigd is, maar in onze straat is Fiber nog niet mogelijk. Toch niet voor het eerste jaar...
Via de bot neem ik contact op met Proximus om naar een oplossing te zoeken, ikzelf in gedachte van een tweede aansluiting.
Na eerst een onbeleefde boer aan de lijn te hebben gehad, kreeg ik een vriendelijke dame in chat en stelde mijn probleem voor. Deze mevrouw wist me te vertellen dat het degelijk mogelijk was een tweede aansluiting op mijn adres te verkrijgen. Er moest zelfs geen extra kabel worden getrokken… Wouw leuk!!
Meteen werd een afspraak opgezet om een technieker te laten langs komen, ik kreeg meteen ook een nieuw extra aanlsuitingsnummer. HERHAALDELIJK gevraagd : bent u zeker dat dit kan : jaja, zonder probleem (twee keer nagevraagd door persoon aan technische dienst).
Achter een weekje begin het mij toch wel te knagen...forum beetje nagelezen… dus ik bel gisteren opnieuw naar Proximus : 3 december komt er iemand langs maar kan deze aansluiting wel?
Antwoord : NEEN. De persoon aan de telefoon heeft dit tweemaal gecheckt tegenover de verantwoordlijke mobiele dienst , en die van vaste dienst, het antwoord bleef neen.
Er kan zelfs geen extra kabel worden getrokken of afgesplitst worden voor hetzelfde adres??
Gevolg : installatie geannuleerd.
Nu vraag ik me af wie daar eigenlijk nog van iets weet, de eene zegt het zus, de andere zo…
En ondertussen is mijn probleem niet opgelost.
Ik wil graag van bij het begin een deftig antwoord en geen gokjes door half opgeleid personeel. En ik zoek nog altijd naar een oplossing voor mijn probleem.
En neen mijn internet is niet te traag en ik weet ook wel hoe ik een modem moet instellen en resetten…, ik vraag die zever allemaal niet. Mijn bandbreedte is nu eenmaal verzadigd, daarmee uit!
Proximus versus tweede aansluiting
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.