Ik ben vorige week veranderd naar flex pack ze zeiden mij dat de voorraad op was van de Tv die cadeau is voor 99€ bij het pack
nu vroeg ik mij af wanneer ik deze kan bekomen
Ik ben vorige week veranderd naar flex pack ze zeiden mij dat de voorraad op was van de Tv die cadeau is voor 99€ bij het pack
nu vroeg ik mij af wanneer ik deze kan bekomen
Gebeurd
De bevestiging heb ik vorige maandag ontvangen maar blijkbaar fout gebeurd waardoor ik vrijdag met collega gechat heb en die heeft mijn modem verwisseld en ging nog mijn booster verwisselen vanaf de modem in orde was
Luc komt er nog voorraad binnen van tv’s of niet
Ik quote jou even
“Ik ben vorige week veranderd naar flex pack “
Was je al Proximus klant dan? Als ja, prmoties, zoals tv’s zijn enkel voor nieuwe klanten. Dit zou ook het antwoord van
Er was gezegd dat nieuwe klanten de tv 65 inch konden verkrijgen en de bestaande tv 55 inch
Dit is in ieder geval niet de gewoonte voor bestaande klanten, dus wacht best het antwoord van een Proximus Moderator af!
Dag
Dag
M.a.w. Proximus houdt het stil en bestaande klanten weten van niks want ze worden niet geïnformeerd dat ze recht hebben op een voordeel. Tenzij ze er puur toevallig achter komen natuurlijk, zoals hier op dit forum.
Trouwens wordt op de website (https://www.proximus.be/nl/packs) duidelijk vermeld:
“Promo alleen geldig voor nieuwe internetabonnees” !
https://www.proximus.be/nl/packs
Ook op de pagina gewijd aan de laptop voor 99 euro staat het zelfs 2 keer dat enkel nieuwe internet abonnees kunnen profiteren!
(https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_samsung_galaxy_book4/particulieren/blog/news/bits-and-bytes/samsung-galaxy-book4-review.html)
Tja
Ik heb hierover begin november een mail gekregen. Als ik teken dat ik 2j klant blijf dan kan ik voor de TV of de laptop kiezen.
Ik ben vorige week langsgeweest in een PXS shop, maar toen was er geen stock van de TV. Dus moest opnieuw langsgaan deze week.
Nu lees ik hier dat de TV nog steeds Out of Stock is :-(
Vraagje voor de PXS moderatoren, als ik voor de TV ga (als bestaande klant), komt de getrouwheidskorting dan te vervallen?
Jij hebt een mail gekregen ?
Ik val uit de lucht !!
En aangezien
Niet dat ik jaloers ben, maar waarom jij wel? En andere vaste klanten niet?
Waarom moeten wij ons beperken tot 5 euro per maand getrouwheid na 40 jaar klant?
Ik wist het van een vriendin dat die actie mogelijk was als bestaande klant en dan ook van proximus chat
getrouwheids premie van 5€?
de vraag is of ze nu effectief nog zullen binnenkomen of niet de tv’s
ik viel ook uit de lucht hoor toen ik de mail kreeg
Geen idee hoe de selectie gemaakt is.
Ter info, de TV is niet gratis maar kost nog 99€.
Als je die verkoopt kan je toch meer vragen dan 99€
Als nieuwe klant kan je toch gewoon kiezen voor de 55 inch tv. Staat niets bij dat deze niet in stock is. Krijgen de bestaande klanten dan een ander 55 inch model?
Och, veel bestaande klanten weten niet eens dat ze recht hebben op een tv, of die nu voorradig is of niet
Geen idee
Gewoon afwachten tot de stock weer aangevuld is zeker !.
Bericht gekregen via chat dat de tv niet meer in voorraad komt ,wat ik jammer vind als je er recht op hebt
Spijtig voor u Echt jammer
Maar zeker ook spijtig voor de (zeer) vele anderen (waaronder mezelf) die al veel jaren en jaren trouwe abonnee zijn en van dit aanbod/cadeau nog niet eens af wisten, laat staan er van kunnen genieten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.