Skip to main content

Ik ben vorige week veranderd naar flex pack  ze zeiden mij dat  de voorraad op was van de Tv die cadeau is voor 99€ bij het pack 

nu vroeg ik mij af wanneer ik deze kan bekomen 

@Sharon 123456 Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze morgen maandag hier de draad terug opnemen: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. de vraagstelling. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Gebeurd 

@Sharon 123456  Ik zie voor jou geen order? Er is een order voor een swap van de modem?

De bevestiging heb ik vorige maandag ontvangen maar blijkbaar fout gebeurd waardoor ik vrijdag met collega gechat heb en die heeft mijn modem verwisseld en ging nog mijn booster verwisselen vanaf de modem in orde was 

Luc komt er nog voorraad binnen van tv’s of niet 

Ik quote jou even

“Ik ben vorige week veranderd naar flex pack “

Was je al Proximus klant dan? Als ja, prmoties, zoals tv’s zijn enkel voor nieuwe klanten. Dit zou ook het antwoord van ​@Luc.M kunnen verklaren.

Er was gezegd dat nieuwe klanten de tv 65 inch konden verkrijgen en de bestaande tv 55 inch 

Dit is in ieder geval niet de gewoonte voor bestaande klanten, dus wacht best het antwoord van een Proximus Moderator af!

Dag ​@Sharon 123456 zowel de laptop als de 55 inch TV staan nog steeds: OUT OF STOCK

@HeidiE ik ben aangenaam verrast moet ik zeggen dat bestaande klanten daar ook kunnen van profiteren 👍🏼, maar staat dit ook ergens vermeld op de PX site van die 55inch TV voor bestaande klanten? ik vind dit zo niet direct terug?

Dag ​@Martin ‘t is een specifieke promo met bepaalde voorwaarden, deze staat niet vermeld op onze website. Meer info via onze klantendienst! 😉

M.a.w. Proximus houdt het stil en bestaande klanten weten van niks want ze worden niet geïnformeerd dat ze recht hebben op een voordeel. Tenzij ze er puur toevallig achter komen natuurlijk, zoals hier op dit forum.

Trouwens wordt op de website (https://www.proximus.be/nl/packs) duidelijk vermeld:

Promo alleen geldig voor nieuwe internetabonnees” !

https://www.proximus.be/nl/packs

Ook op de pagina gewijd aan de laptop voor 99 euro staat het zelfs 2 keer dat enkel nieuwe internet abonnees kunnen profiteren!

(https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_samsung_galaxy_book4/particulieren/blog/news/bits-and-bytes/samsung-galaxy-book4-review.html)

Tja 😕

Ik heb hierover begin november een mail gekregen. Als ik teken dat ik 2j klant blijf dan kan ik voor de TV of de laptop kiezen.
Ik ben vorige week langsgeweest in een PXS shop, maar toen was er geen stock van de TV. Dus moest opnieuw langsgaan deze week.
Nu lees ik hier dat de TV nog steeds Out of Stock is :-(

Vraagje voor de PXS moderatoren, als ik voor de TV ga (als bestaande klant), komt de getrouwheidskorting dan te vervallen?

Jij hebt een mail gekregen ? 😮
Ik val uit de lucht !! 

En aangezien ​@Martin er ook niks van wist en zijn info ook van de website moet halen  mogen we aannemen dat hij ook geen mail heeft gekregen.
Niet dat ik jaloers ben, maar waarom jij wel? En andere vaste klanten niet?
Waarom moeten wij ons beperken tot 5 euro per maand getrouwheid na 40 jaar klant?

Ik wist het van een vriendin dat die actie mogelijk was als bestaande klant en dan ook van proximus chat 

getrouwheids premie van 5€?

de vraag is of ze nu effectief nog zullen binnenkomen of niet de tv’s 

ik viel ook uit de lucht hoor toen ik de mail kreeg ​@Mutlie 

Geen idee hoe de selectie gemaakt is.

Ter info, de TV is niet gratis maar kost nog 99€.

Als je die verkoopt kan je toch meer vragen dan 99€ 😄

@KristofD77  ja klopt 99€ maar mooie prijs als je er van kan genieten wat nu jammer genoeg niet het geval zal zijn aangezien er geen voorraad meer is 

Als nieuwe klant kan je toch gewoon kiezen voor de 55 inch tv. Staat niets bij dat deze niet in stock is. Krijgen de bestaande klanten dan een ander 55 inch model?

Och, veel bestaande klanten weten niet eens dat ze recht hebben op een tv, of die nu voorradig is of niet

Geen idee 

Gewoon afwachten tot de stock weer aangevuld is zeker !.

Bericht gekregen via chat dat de tv niet meer in voorraad komt ,wat ik jammer vind als je er recht op hebt 

Spijtig voor u 🙁Echt jammer 😔

Maar zeker ook spijtig voor de (zeer) vele anderen (waaronder mezelf) die al veel jaren en jaren trouwe abonnee zijn en van dit aanbod/cadeau nog niet eens af wisten, laat staan er van kunnen genieten. 😒

Reageer