Skip to main content

Beste, 

Sinds enkele weken  valt mijn internet steeds uit, meerdere keren contact gehad langs de chat,en nog steeds niet opgelost, 

Proximus is sterk in  valse beloften, mooie reclame en steeds  hogere abonnementen hanteren, maar als het op oplossing aan komt dikke zero, 

Is er iemand die mij een oplossing kan aanbieden, 

@maera 

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen : Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info vermelden/belangrijk acht. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

zij kunnen ook je lijn eens controleren of er eventuele fouten op je lijn vast te stell zijn

Als je ook TV hebt best ook erbij vermelden of je tv signaal ook wegvalt.
En ook of je eventueel een switch gebruikt.

@maera Er is een kwaliteitsprobleem op je lijn. Ik zie dat er al een afspraak geboekt is met een technieker. Deze zal dit probleem voor je oplossen. 

Enkel weken geleden was ik met hetzelfde probleem geconfronteerd,  bij nader onderzoek bleek  de updates van win 11 de oorzaak. Eens deze volledig was, was ook het probleem met uitvallend internet weg.

Reageer