Skip to main content

Beste,

Het  ziekenfonds heeft mij  laten weten dat ik  bij jullie moest melden dat ik recht heb op een verhoogde tegemoetkoming. 

Moet ik daar iets speciaals voor doen?

Mvg 

Ter info in afwachting van een reactie van een Proximus medewerker (moderator) - vanaf morgen - op dit publieke forum

 

Sinds 1 maart 2024 is er geen voordeel voor telefonie of internet meer mogelijk op basis van verhoogde tegemoetkoming. Wie vóór 1 maart 2024 genoot van het sociaal telefoon- of internettarief behoudt deze korting zolang er niets verandert aan de situatie en het abonnement.
Er is een nieuw sociaal internetaanbod gecreëerd (niet gekoppeld aan de verhoogde tegemoetkoming).

 

Sociaal telecomtarief (oude regeling) | Vlaanderen.be

Wie kan het oud sociaal tarief (aanvragen gedaan voor 01/03/2024) behouden? | BIPT

Sociaal internetaanbod: gunstig tarief voor vast internet | FOD Economie

Het nieuwe regime van het sociaal tarief | Proximus


@GommersS 

Als dat wil zeggen dat je recht hebt op sociaal internet, kan je je wenden tot onze klantendienst.

Zij kunnen nagaan via het BIPT of we dit mogen toekennen.

kijk ook enns op https://economie.fgov.be/nl/themas/online/telecommunicatie/sociaal-internetaanbod-gunstig

Vraag zeker een vergelijking tussen het gebruik van je hudige producten en sociaal internet, want dit is niet voor iedereen interessant.

mvg,

Tina


Reageer