Beste,
Het ziekenfonds heeft mij laten weten dat ik bij jullie moest melden dat ik recht heb op een verhoogde tegemoetkoming.
Moet ik daar iets speciaals voor doen?
Mvg
Beste,
Het ziekenfonds heeft mij laten weten dat ik bij jullie moest melden dat ik recht heb op een verhoogde tegemoetkoming.
Moet ik daar iets speciaals voor doen?
Mvg
Ter info in afwachting van een reactie van een Proximus medewerker (moderator) - vanaf morgen - op dit publieke forum
Sinds 1 maart 2024 is er geen voordeel voor telefonie of internet meer mogelijk op basis van verhoogde tegemoetkoming. Wie vóór 1 maart 2024 genoot van het sociaal telefoon- of internettarief behoudt deze korting zolang er niets verandert aan de situatie en het abonnement.
Er is een nieuw sociaal internetaanbod gecreëerd (niet gekoppeld aan de verhoogde tegemoetkoming).
Sociaal telecomtarief (oude regeling) | Vlaanderen.be
Wie kan het oud sociaal tarief (aanvragen gedaan voor 01/03/2024) behouden? | BIPT
Sociaal internetaanbod: gunstig tarief voor vast internet | FOD Economie
Het nieuwe regime van het sociaal tarief | Proximus
Als dat wil zeggen dat je recht hebt op sociaal internet, kan je je wenden tot onze klantendienst.
Zij kunnen nagaan via het BIPT of we dit mogen toekennen.
kijk ook enns op https://economie.fgov.be/nl/themas/online/telecommunicatie/sociaal-internetaanbod-gunstig
Vraag zeker een vergelijking tussen het gebruik van je hudige producten en sociaal internet, want dit is niet voor iedereen interessant.
mvg,
Tina
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.