Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Beste, ik gebruik mijn Wi-Fi Booster al een tijdje niet meer. Kost me 2,49€/m wil hem terug inleveren. Hoe doe ik dat. Voor het binnenkort opslaat naar 2,99€/m
beste ik kreeg als cadeau cinema tickets, maar vind deze niet terug 😪 waar kan ik die vinden? wou graag met de dochter gaan vandaag
Beste,Sinds geruime tijd ondervinden we het probleem dat bij het kijken van opnames het beeld en geluid plots bevriezen. De enige oplossing is dan de decoder van de stroom halen en opnieuw laten opstarten, zonder garantie dat het een uur later niet opnieuw gebeurt. Wij hebben twee tv’s en decoders waarbij het probleem zich voordoet.Alles van de stroom halen en zelfs hard resetten geeft enkel een tijdelijke oplossing.We hebben vernomen dat Proximus bezig is met het vervangen van de bbox 3 en V5compact-decoders.Enig idee wanneer wij aan de beurt zijn of is er een mogelijkheid om deze configuratie nu al te vervangen want van “ontspannen” een avondje TV kijken komt nu niet veel in huis.Dank bij voorbaat.Mvgr. Configuratie: Bbox3 met 2x wifi-bridge en 2x V5compact-decoder
Sinds een 3-tal dagen zijn er storingen opgedoken. Meestal als ik de televisie wilde bekijken verscheen er een melding dat er geen verbinding kon worden gemaakt. Als ik de decoder heropstartte lukte het wel een verbinding te maken en leek alles normaal. Maar de voorbije dagen is de ontvangst geleidelijkaan slechter en slechter geworden. Het beelden vertoonde gepixeleerde lijnen, bevroor, beeld werd uitgeveegd, vertoonde lag, …. waarna de verbinding wegviel, de server onbereibaar was en het scherm telkens verscheen om de kabels te checken, maar meestal na een 10 - 20 seconden herstelde situatie zich. Om dan na steeds kortere intervallen te herbeginnen.Vanavond is de televisie-ontvangst dus volledig weggevallen. Toen ik de televisie aanzette deze avond verscheen dus weer dat ik de kabels moest checken. Na heropstarten decoder was er een uur of 2 normale televisie maar dan begonnen de storingen weer, en viel de televisie-ontvangst weg. En deze keer hielp niets meer:decoder V5 heropstarte
Onlangs kreeg mijn moeder - gepensioneerde vrouw van 79 - de reclame voor Fiber in de bus van Proximus. Nadat in Mechelen en haar straat de glasvezel kabel was aangebracht.Maar let op: deze reclame is bedrieglijk. Punt 1: in alle communicatie werd gezegd dat omschakelen nu aan te raden was omdat in de toekomst dit sowieso MOET gaan gebeuren. En bovendien werd er beloofd dat dit tegen dezelfde prijs als het oude abonnement zou gebeuren. FEIT: die omschakeling gaat waarschijnlijk NIET in de nabije toekomst plaatsvinden. Dit is dus pure marketing-speak van Proximus. Bovendien bleek achteraf dat het Fiber abonnement 15 EURO DUURDER is dan het abonnement dat ze momenteel had. De reden: er wordt zonder boe of bah 15 euro aangerekend voor extra Fiber services, mijn gok voor de 10 GB inbegrepen Cloud space (die proximus als ‘gratis’ of inbegrepen verkoopt, maar het dus niet is).Volgens Proximus hoort dat GRATIS bij het Fiber pakket. Maar dat is dus ONZIN. Ze rekenen dit er gewoonweg bij en zeg
Ik heb op 3 oktober de iphone 16 besteld, maar deze is nog steeds niet toegekomen.Mijn bestelnummer is R4WEBSHOP046022111 kan iemand meer info geven?Vriendelijke groetGilles
Beste, ik heb een joint offer besteld op 17 oktober. De bezorging zou 2 (werk)dagen duren en zou op 22 oktober moeten worden geleverd. Dit werd eerst uitgesteld naar 23 oktober wat altijd kan gebeuren. Daarna weeral uitgesteld en nu is er zelfs geen datum meer wanneer ik deze zal ontvangen. Ik ben dus al 11 dagen aan het wachten op een smartphone met abonnement. Ik ben naar de proximus winkel geweest die mij wisten te melden dat de gsm daadwerkelijk opgestuurd is maar ergens verloren zou zijn geraakt. Via de livechat van Proximus krijg ik elke keer een andere uitleg, de ene zegt dat er geen voorraad is terwijl deze opgestuurd is? De andere zegt dat er nog niets is opgestuurd. Ik heb het gevoel dat men zelf niet weet wat er gaande is. Ik zou graag mijn smartphone ontvangen die ik al betaald heb. Mijn geld is ondertussen van mijn rekening terwijl ik nog niets heb ontvangen.betreft order R4WEBSHOP046084103.
Hallo. Als ik een berichtje stuur naar 4342, dan krijg ik een bericht. Niet afgeleverd,
Goededag,sinds vorige week maandag probeer ik een 2de iphone 16 met abbo te bestellen maar dit lukt gewoon niet terwijl ze wel vooradig zijn.Ik krijg na invullen van alle gegevens een popup met daarin...volgens u klantenprofiel mag u maar 3 gsm met abbo hebben,deze bestelling word verwijdert.Ik heb maar 1 toestel gekocht met abbo.4 jaar geleden heb ik ook 2 gsm met abbo besteld en zonder problemen.Kan iemand mij hier bij helpen aub want de 2de gsm is bedoeld voor de 2de dochter en u kan wel denken welke sfeer er hier thuis rondhangd.mvg
Bij het herbekijken van programma’s of opnames, krijgen wij regelmatig foutmelding p006.Zeer irritant om iets te herbekijken dat toch minstens 3-4 keer het programma onderbroken wordt en terug gestart moet worden.Live TV heeft geen enkel probleem of onderbreking.Nog iemand enige ervaring met deze foutmelding en al dan niet een oplossing?
Ik heb nog een vaste telefoonlijn met 1 vast toestel, 2 draadloze telefoons, 1 antwoordapparaat, allemaal aangekocht in proximus /Belgacom shop en niet ergens anders zoals ze bij de klantendienst denken of dachten. De draadloze zijn twist 302 en 304,vast toestel maestro 20....antwoordapparaat bolero. In het verleden is het altijd zo geweest bij het veranderen van zomer en wintertijd in beide richtingen het uur nog maar juist was verspringen en de toestellen die ik hier boven noem deze automatisch juist stonden wat het uur betreft en dit na de eerste ontvangen oproep. Dit weekend lukt dit echter niet. Ik heb reeds 7 of 8 keer de toestellen handmatig ingesteld op het winteruur maar bij een binnenkomende oproep staat de klok van alle toestellen opnieuw op de zomertijd😡😡😡volgens de klantendienst dien ik met de toestellen naar een shop te gaan🤔er is echter niets fout met de toestellen. Ik denk eerder dat de fout bij proximus zit dat deze iets vergeten zijn aan te passen in de centrale z
Ik zou graag een online bestelling willen annuleren. Op dit moment lukt hiet niet via de chat.nr R4WEBSHOP041636332
sedert deze namiddag kan ik niet meer inloggen op mijn email.heb reeds diverse geprobeerd maar helaas….en een nieuw aanmaken wordt niet aangeboden…begrijp er niks van….. of is er een Proximus probleem…..
Beste,ik heb zopas gezien dat mijn maandelijkse korting deze maand stopt. Ik ben trouwe klant en correcte betaler. Kan deze korting verlengd worden? Bedankt alvast.
Ik heb een nieuwe samsung gekocht en nu wil ik verbinden met public wifi maar configureren wil die niet doen ik vul mijn gebruikersnaam en wachtwoord in maar de knop verbinden toets werkt niet die word niet donker waardoor het niet lukt dus via de proximus app al op publick wifi en dan verschijnt er vanalles heb een samsung a15
Ik heb nu al enkele dagen een zwakker gsm signaal en bijna geen 4g op mijn adres (Bakergemsmolenstraatje 9472 Denderleeuw). Signaalsterkte in Dbm is steeds meer dan -100.Ik heb mijn simkaart in 2 andere toestellen geprobeerd en kreeg dezelfde resultaten. Als ik manueel naar het netwerk zoek krijg ik proximus zelf niet te zien in de resultaten, maar wel base en orange. Dit was niet het geval enkele dagen geleden. Er moet dus iets zijn met de dichstbijzijnde mast. Die is trouwens heel dichtbij en ik heb er een vrij zichtveld op.Ik heb VOLTE aan staan op mijn toestel, maar ik las ook iets dat dit geactiveerd moet worden bij jullie ook. Kan dit onderzocht worden?
Hallo, is het mogelijk van een ip telefoon in een bizz call fiber pack aan te sluiten op de wifibooster (via plc). de dect ontvanger staat namelijk erg ver van de tweede dect waardoor de kwaliteit niet altijd oke is.
Elke avond tussen 22-22:30h blijkt uitgesteld kijken een moeilijke bevalling :-(Het beeld “hangt” volledig, er komt ook geen foutmelding. De enige oplossing is dan even de TV-box op en af te zetten.(We hebben een Internet Box Modem en TV box v5, die verbonden zijn via UTP kabel).Hoe krijgen ze dit vervelend euvel opgelost - want na de reset is het niet even vrolijk verder kijken … Dank je, Peter
Kan je als proximus klant ook gebruik maken van de iphone 16 aan 99€ met abonnement als je al reeds een unlimited abonnement hebt?
Ik heb intussen mijn 1ste factuur gekregen en deze stond bij dat het vandaag (18/04/2024) van mijn rekening zou gaan , maar als ik kijk bij men bank zie ik geen domiciliëring aanvraag van proximus staan bij aanvraag.Nu is men vraag een maand terug toen ik Proximus klant was geworden heb ik ook men rekening nummer ingegeven voor aanvraag domiciliëring , is hier iets niet in orde ? ik zie bij de factuur wel staan → Betaling aangeboden aan je bank ← maar vraag me af waarom het vertraging heeft gezien het op de 18de van men rekening zou gaan ? ( zou niet graag zonder netwerk vallen ) Kan iemand van Proximus hier eens kijken of alles goed staat?Het kan ook zijn als jullie kijken het al in orde is , ik kan overdag niet zo veel naar men smartphone kijken ( werk ) Bedankt.
Ik heb zonet de internet box ontvangen en dit zonder muurbeugel. Zou het mogelijk zijn om deze op te sturen?
Ik heb een Panasonic tv en een tv-box V5. Via het tv-menu van Proximus wilde ik cookies verwijderen/beheren. Na het selecteren van "cookies beheren" startte mijn decoder opnieuw op. Toen ik Netflix wilde bekijken via de PVR knop van mijn afstandsbediening (dus niet via de app), zag ik een ander account dan het mijne ?!Wat moet ik doen om opnieuw mijn account te activeren?
Ik heb de indruk dat de beeldkwaliteit van Pickx live tv via de website niet zo heel erg goed is.Ik kijk zelf via Firefox maar merk geen verbetering door andere browsers (Chrome enz.) te gebruiken.Aan de internetsnelheid kan het niet liggen. Het beeld is wel degelijk HD maar het lijkt wel heel erg gecomprimeerd. Dit uit zich in duidelijk zichtbare artefacten (blokjes) in snel bewegende delen van het beeld.Waarschijnlijk heeft dit te maken met de manier van beeldcompressie (codec)?Wanneer ik live tv(zoals het VRT journaal) rechtstreeks vergelijk met VRT.NU dan merk ik dat daar de beeldkwaliteit beduidend beter is.Zijn er mensen die dit ook hebben opgemerkt. Is de kwaliteit van Pickx via web recent slechter geworden of ligt het aan het feit dat onze hardware (schermen) steeds beter worden?Wel wat teleurstellend voor een van de grootste tv-providers.
Waarschijnlijk niet voor forum bestemd maar toch een poging.Op Apple tv van Proximus kan je apps zoals Plex downloaden.Maar weet iemand hoe je hier ondertiteling kan activeren op films?
Ik heb een HA installatie klaargemaakt op een telenet netwerk.Nu verplaats ik die naar een proximus netwerk en heb ik toch een aantal problemen, ik krijgUpdater.fetch_data' blocked from execution, no supervisor internet connection Als ik een port check doe, zie ik dat poort 8123 is gesloten.Mijn intern IP van HA is 192.168.0.222. maar die waarde kan ik in de firewall instellingen niet aanpassen. Hoe los ik dit op ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.