Nadat de herstelling gebeurd is en alles terug werkt kan er een compensatie bepaald worden.
Dus best de reactie van een Proxius Forummedewerker (moderator) afwachten, in tussen ook best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent), in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de PX forummedewerkers (moderators) hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.
@orp Onze excuses alvast voor de hinder wat u ondervonden heeft. Er is een compensatie aangemaakt t.w.v. het abonnementsgeld van 1 maand. Fijne dag nog. Luc
Vanaf 07‐01‐25 geen internet en tv,.
Op dinsdag 14‐01‐25 is er een ploeg langsgeweest en die 2 mensen hebben alles opgelost.(Dank u wel)
Vorige week nog technieker langsgeweest en die kon het probleem niet oplossen waardoor ik op vrijdag 10‐01 voor de zoveelste keer belde naar jullie klantendienst en waar ik te horen kreeg op een arrogante toon dat ik nog meer dan 14 dagen zou zonder zitten.
Degoutant,die persoon hoort niet thuis aan de telefoon,ik betaal 130€op de maand,het minste dat ik mag verwachten is een goeie service en tv en internet,niet meer,niet minder.
Graag zou ik voor die dagen dat ik geen internet en tv had een compensatie willen en niet afkomen met nen gratise film,mijn factuur mag met een 30€ naar beneden?
Goedgezelschap
FYI: compensatie kun je inderdaad aanvragen, maar die wordt pas bepaald nadat het probleem opgelost is. Hiervoor kan je in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
@Goedgezelschap
Wanneer de moderatoren hier langskomen (morgen) zullen zij voor het toekennnen van eventuele compensatie jouw gegevens moetn hebben. Zorg er dus voor dat je forumprofiel is aangevuld zoals hierboven al is geschreven.
@Goedgezelschap Negatieve aanrekening 7593030140 werd opgemaakt, bevestigingsmail volgt!